munitions Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 hm ik zat op het verkeerde eiland te zoeken :S Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2004 WTF alles ziet erzo uit in level 2 tenminste Reageren
Ironfist Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Geplaatst: 28 juli 2004 die is echt moeilijk geef ook een paar typs Reageren
8-Ball Geplaatst: 28 juli 2004 Rapport Geplaatst: 28 juli 2004 Tip 1: Het is op het rechtereiland! Tip 2: Het is tenminste niet in Little Haiti! Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 ikke kan hem egt niet vinden heb je misschien nog 1 hind? Reageren
MightyDuck Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik denk vlakbij het basketbal pleintje weet niet hoe het daar heet Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 dat hoef je toch niet te weten...een screen is ook goed Reageren
joep Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2004 (bewerkt) Ik heb hem gevonden :lol: ik doe alleen nog niet mee, dus ik mag niks zegge :angry: kan ik bij de volgende screenshot meedoen?? Bewerkt: 2 augustus 2004 door joep Reageren
MightyDuck Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Plaats em maar gewoon, volgens mij mag iedereen gewoon meedoen, want de score wordt ook niet meer bijgehouden. Reageren
joep Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 hoe plaats je un plaatje want ik weet het nog nie zo goed/...... :rolleyes: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2004 Een plaatje proberen op een site te zetten en dan de IMG code gebruiken in je bericht van dit forum en daar de url van dat plaatje in zetten, ik heb namelijk zelf ook eens een site gemaakt, maar daar kan ie de plaatjes niet van weergeven door 1 of andere vage reden, toen heb ik em maar op de site van MrCortez gezet maar die doet het ook niet meer, vandaar dat me signature het niet meer doet <_< Reageren
joep Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 maar ik kan geen plaatjes op internet zette Reageren
MightyDuck Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Je kan mischien aan een mod vragen of ie ergens jou plaatje kan uploaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.