Melchior Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Is het niet ergens daar in de buurt van El Swanko Casa?? Ik zit vast helemaal fout! <_< :unsure: :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2004 Is het niet ergens daar in de buurt van El Swanko Casa??Ik zit vast helemaal fout! <_< :unsure: :lol: Neej, iemand anders weet het trouwens al, Reageren
joep Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik zal het maar vertellen, ik kan alleen geen screenshot plaatse... Het is de voet van een hijskraan in de docks, zo'n beetje tussen de twee hele grote schepen aan de zuidkant in.. Reageren
8-Ball Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 Klopt! jij mag de volgende doen! Alleen je kan geen screenshot plaatsen zoals je al zei! Heb je MSN? Stuur hem dan op via PM! Dan kan ik hem mischien voor je erop zetten! Reageren
joep Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 (bewerkt) en hoe moet dat (ik weet echt helemaal niks daarvanaf :huh: :unsure: ) Bewerkt: 5 augustus 2004 door joep Reageren
GTA_lover Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Ik zou ook graag willen meedoen, maar ik ben nog geen superlid! <_< <_< Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 en hoe moet dat (ik weet echt helemaal niks daarvanaf :huh: :unsure: ) Je moet op PM klikken onder mijn naam Ik zou ook graag willen meedoen, maar ik ben nog geen superlid! <_< <_< Je hoeft geen super lid te zijn om mee te doen! :lol: Plaatjes kan je gewoon op een andere website zetten en dan hier de IMG knop te gebruiken en de url in te tikken! Plaatje PM: Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 zeg joep je kan op www.photobucket.com een free account aamaken en je kan dan foto's oploaden....dan krijgt elke image een URL, zet die URL dan tussen en [/img ] en je bent klaar :lol: Reageren
joep Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 (bewerkt) Je moet op PM klikken onder mijn naam en wat moet ik dan versture of doen Bewerkt: 6 augustus 2004 door joep Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Je moet op PM klikken onder mijn naam en wat moet ik dan versture of doen Het plaatje versturen Hoe? Zie deze topic: http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=1088 Reageren
joep Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 8ball plaats jij maar een nieuw plaatje (als je wil), want dit gaat me niet lukke.... Reageren
8-Ball Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 Ik wil de volgende wel plaatsen, maar die komt morgen, wilt iemand een plaatje neerzetten? zeg het dan! Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2004 we w8ten wel tot morgen Reageren
8-Ball Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 (bewerkt) Hier een Nieuwe: Waar staat dit bord? RADEN! Het kunnen 2 plekken zijn! :lol: EDIT: Kom op mensen! Bewerkt: 8 augustus 2004 door 8-Ball Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.