Eclipse Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 pay 'n spray toch niet :blink: aan het gebouw er8ter te zien is het in ieder geval wel in level 1 edit: ik weet niet of het telt maar ik hem hem in GTA 3 wel gezien bij jouw save op het 1e eiland boven de garage :lol: Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 hehe... Ik weet waar het is, maar ik doe niet mee met de quiz... hehe.. :lol: Frustrerend... Reageren
8-Ball Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 hehe... Ik weet waar het is, maar ik doe niet mee met de quiz...hehe.. :lol: Frustrerend... Je mag wel meedoen, als je dat wilt. Reageren
8-Ball Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 ok, je hebt hem! Weet je toevallig ook de tweede plek? Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Ja, in GTA III :lol: Ik dacht eerst dat er twee Eddie's borden stonden bij de RC baan, maar ik kon alleen bovenstaande vinden... Reageren
8-Ball Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Ja, maar er is nog 1 in Vice City, zal ik zeggen waar met screen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Hmmm... Ja, doe maar. Ergens op de haven, of achter little Haïti/Havana? Reageren
8-Ball Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 (bewerkt) In Dirtring: Edit: ik kon beter dit plaatje erop zetten, dat was moeilijker! Bewerkt: 9 augustus 2004 door 8-Ball Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 (bewerkt) Ja; Ik had hem ook al gevonden. (er ging ineens een belletje rinkelen) Zal ik nieuwe vraag posten? EDIT: woops, verkeerd plaatje Bewerkt: 9 augustus 2004 door Lantyz Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Of hij is heel moeilijk, of hij is heel makkelijk... We zullen zien. Waar ben ik? Screenshot met radar svp Reageren
Ironfist Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 kan geen screen erop zetten maar is het niet vlak bij de brug in washington beach? Reageren
8-Ball Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 (bewerkt) Ik heb hem, ik wist het dat het in ocean Beach was, maar dit is raar: het gebouw naast me is anders dan de jouwe! Edit: ik heb het al door! in de nacht is het anders. Bewerkt: 9 augustus 2004 door 8-Ball Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.