Eclipse Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 stuur mij het antwoord dan via mijn PB..en wil je de volgende keer ook medoen??zeg het dan ff Reageren
Ironfist Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 ik kan geen screen insturen maar heb wel mn antwoord opgestuurd met een tamelijk preciese beschrijving het is in de loods die vlak bij de air port staat,waar ook boten in kunnen Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 kan je ook zeggen waar in de loods??? Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 oke je hebt deze ronde gewonnen Scorebord: 1.Ironfist99 --- 10 points 2. Mr. Cortez, T-gta en Rambo --- 0 points Ironfist komt binnen 48 uur met een nieuw screenshot p.s. MightyDuck doet nu mee Reageren
Thabit Geplaatst: 7 juli 2004 Rapport Geplaatst: 7 juli 2004 Misschien weet ik hem ook maar ik doe ook niet mee! Reageren
MightyDuck Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 /me wacht op screen <_< Waar blijft ie, want die 48 uur zijn al bijna om volgens mij. Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 jah mij best..ik zet je in de lijst Reageren
Ironfist Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 oke je hebt deze ronde gewonnenScorebord: 1.Ironfist99 --- 10 points 2. Mr. Cortez, T-gta en Rambo --- 0 points Ironfist komt binnen 48 uur met een nieuw screenshot p.s. MightyDuck doet nu mee euhm...ik kan geen screen geven... heb vice city ni op deze pc Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 dan wijs jij anders maar iemand aan die een screenie mag plaatsen want hoe moet het anders opgelost worden Reageren
Ironfist Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Geplaatst: 8 juli 2004 bij deze verkies ik dat MightyDuck de screenie BINNEN DE 48 UUR mag plaatsen aangezien hij zooooo "vriendelijk" geweest is :angry: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 (bewerkt) Ok hier ben ik dan met mijn screenie, maar ironfist waarom heb je niet gelijk gezegt dat je geen screenie kon posten? BTW hier mijn screenie: www.geocities.com/mightyducknhl/Raadsel.jpg (denk dat ie makkelijk is, maar dat komt natuurlijk omdat ik zelf deze screen heb gemaakt) Bewerkt: 9 juli 2004 door MightyDuck Reageren
Ironfist Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 in het hotel op de verdieping van jouw kamer Reageren
MightyDuck Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 Fout! Niet eens in de buurt, wel zelfde eiland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.