Raymanny Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Mijn Gta San Andreas valt bij de loadscreen weg wie weet wat ik moet doen omdat niet te laten gebeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 meer info a.u.b....wat zijn je systeemeigenschappen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Heeft San Andreas ooit al gewerkt? Het kan misschien zijn dat je videokaart niet goed is, je moet minstens 128 MB hebben. Een neem in het vervolg een betere naam voor je topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 correctie je moet minstens een geforce 3 of ati radeon 8500 met 64 mb ram hebben. Opgelet met die stelling van 128 mb kaarten worden ondersteund niet de xabre van sis bv net als andere onboard 3d-kaarten. Zo kom je je pcconfig te weten typ bij uitvoeren dxdiag druk op ok op het eerste scherm zie je je processor, windowsversie,enz post die info geef mij dan de info die onder het tabblad beeldscherm onder apparaat staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raymanny Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 bedankt ik ga kijken maar weet je dan een goeie videokaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 directx 9 stereo geluidkaart Met deze geluidskaart kan je zeker sa spelen. Lager dan deze kaart zal niet werken denk ik want dat is de minimale spec voor sa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raymanny Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Is Leadtek Geforce 3 of prolink Geforce 3 geschikt ervoor directx9 heb ik al geinstalleerd en dat is geen probleem ik denkt dat het de videokaart is ik ben nu bij een buurjongen op de pc dus die diag kan ik niet sturen IS LEADTEK GEFORCE 3 OF PROLINK GEFIRCE 3 GOED VOOR GTA SAN ANDREAS Bewerkt: 5 juli 2005 door Raymanny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raymanny Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Er staat wel iets bij display 1 ofzo install a new videokaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Ja ze zouden gaan maar juist het minimum denk ik.Ik zou het niet aanraden. Om hele goeie prestaties te behalen is geforce 6 1 van de betere mogelijkheden. Ps:gebruik de edit knop graag. Bewerkt: 5 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raymanny Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 IS LEADTEK GEFORCE 3 OF PROLINK GEFIRCE 3 GOED VOOR GTA SAN ANDREAS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik weet niet hoor, maar hoeveel mb? 64, 128, 256 (256 is het beste) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.