Jump to content

GTA 4 Probleem


.Nicole.

Recommended Posts

Hoi allemaal sins mijn pc opnieuw is ge instaleert moest ik gta ook opnieuw doen hij dee het eerst gwn nu na denk ik 5week of zo? loopt hij soms vast of lagt heel erg als ik dan als die even reageert op Esc druk krijg ik een zwart scherm kan iemand me helpen ?

ik heb alles wat nodig is voor gta 4 ik kan namelijk bijna alles op very High doen

PS ik heb die versie 1.7 of zo

Bewerkt: door .Nicole.
Link to comment
Delen op andere websites

Zou je even deze download willen binnenhalen? Flitskikker Infotool

Hierin zit een functie "Maak BBcode" waarmee je heel makkelijk hier op het forum je PC specificaties kan plaatsen. Het genereert een code, en deze plak je dan hieronder in een bericht / reactie. Op basis van je specificaties kan één van ons dan even een bestandje maken aan de hand van dit topic wat @Djmaddox aangaf als oplossing. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem bij het instaleren van GTA IV.

Feature: Grand Theft Auto IV

Component: GTAIV_Dynamic

File: Rockstargames\Grand Theft Auto IV\

Ik kan de map niet verwijderen hij zegt dat ik er geen toestemming voor hem terwijl ik de admin van pc ben.

Dit is trouwends nog de oude map dit helemaal leeg is op een of andere manier.

Ik kan dus geen IV meer spelen omdat ik niet kan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

@Xezel: Probeer het in een andere map te installeren, dat kan het probleem verhelpen.

@.Nicole. Waarschijnlijk heb je alle updates al gedaan. Als je de stappen van de pagina van Jacky niet kunt volgen, zie ik niet echt hoe ik je zou kunnnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt de title update van GTA, waarvan de laatste 1.0.7.0 is. Maar aangezien je in je hoofdpost al aangeeft dat je versie "1.7 ofzo" hebt, zal dat niet van toepassing zijn.

Zou je onderstaande nog even willen volgen? Daar kunnen we je echt mee verder helpen, en het is een kleine moeite.

Zou je even deze download willen binnenhalen? Flitskikker Infotool

Hierin zit een functie "Maak BBcode" waarmee je heel makkelijk hier op het forum je PC specificaties kan plaatsen. Het genereert een code, en deze plak je dan hieronder in een bericht / reactie. Op basis van je specificaties kan één van ons dan even een bestandje maken aan de hand van dit topic wat @Djmaddox aangaf als oplossing. :tu:

Als je ergens vastloopt bij het gebruik van het programma is dat helemaal niet erg. Als je hier dan even post hoe ver je bent gekomen, dan kijk ik even wat dat de volgende stap voor je is. Ik heb de tool van Flits namelijk hier ook zelf geïnstalleerd staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...