Atrox Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik ben al een tijdje op zoek naar die photo ops, alleen ik weet niet hoe die dingen eruit zien. Heb er ook nog geen 1 gevonden :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Als je als het donker is gaat kijken in San Fierro zie je soms van die lichtbollen, nou dat zijn photo ops. Als je dan een camera bij je hebt dan zie je dat het een icoontje wordt, daar moet je een foto van maken dan heb je 1 van de 50. Bewerkt: 5 juli 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Ik ben al een tijdje op zoek naar die photo ops, alleen ik weet niet hoe die dingen eruit zien. Heb er ook nog geen 1 gevonden :angry: Ze zien er uit als een groot, fel licht. Je kan ze wel alleen in San Fierro vinden. Het beste is voor ze s'nachts te gaan zoeken dan zie je ze beter. Op de Walktroughstaan de locaties van alle Photo Ops. EDIT - Little Mister was me voor. Bewerkt: 5 juli 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Atrox Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 zijn ze op de grond of in de lucht?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) De meeste hangen in de lucht. Sommige zitten op gebouwen of ergens tegen aan. Je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken want hier was ook al een topic over. Klik. Alleen vind ik het in de topic waar ik jou naar toe wijs wat duidelijker. Bewerkt: 5 juli 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.