Jump to content

Help AUB.


BigM

Recommended Posts

Beste mensen.

Mijn probleem:

Zoals jullie een stukje lager kunnen zien heb ik een redelijke pc om IV op laag of medium te kunnen spelen. Dit doet hij simpel weg niet. Nog grappiger is dat het gewoonweg niet uitmaakt wat ik met de settings doe. Alles uitmaxen, of alles downscalen. Hoog of laag, ik lag. Op canyourunit.com staat dat ik de game gemakkelijk moet aankunnen, sterker nog de hoogste eisen moet ik gemakkelijk aankunnen. Ik weet dat de laatst genoemde instantie niet heel erg betrouwbaar is, maar zo inaccuraat is het nu ook weer niet.

Wat heb ik zelf proberen te doen:

Uiteraard dit forum doorzocht. Resultaat: Memory leaking, en dan dat verhaal rond memstrict. Maar ik kan merken dat dit allemaal geen enkel effect heeft. Zowel via het Txt. bestand manier als via de shortcut methode. Ik heb ook geprobeerd andere commands in de commandline toe te voegen maar ze hebben allemaal geen enkel effect. Spel patchen naar elk recente versie. Gamebooster.exe gedownload. Dit maakte me pc voor gaming momenten tot 42% sneller, echter merk ik er weer compleet niks van! Diverse Youtube tutorials geprobeerd, waarin ik onderdelen van Windows uit moest zetten via Msconfig. Ik zit er helemaal doorheen

Mijn gear:

Windows Versie: Microsoft Windows 7 Home Premium

Gewone Toestellen

Systeemnaam: Aspire M7721

Naam Processor: Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 2.67GHz

Naam Videokaart: NVIDIA GeForce GT 230

Geïnstalleerd Geheugen: 6.00 GB

DirectX Versie: DirectX 11

>>> Door Jacky-2007: Geldbedrag geboden voor oplossing verwijderd; alle hulp die je hier krijgt wordt vrijwillig gegeven. De ene GTA fan helpt de ander nu éénmaal graag! :tu: <<<

Ik hoop dat een van jullie een fix weet!

Want ik word er namelijk helemaal gek van dat ik op geen enkele setting deze game normaal kan spelen zonder ongewenste happeringen. Ik wil jullie graag voorzien van plaatjes, of jullie vragen beantwoorden of zelfs video's. Alles om dit probleem prima te kunnen spelen.

Bij voorbaat dank en succes met het typen naar een onmogelijke oplossing.

Ik heb zojuist ook het gehele topic van Mrkookie doorgekeken wat mij op het volgende: Ja, mijn game is legaal.
Update: Ingame staat er ook resource use: 312 of 1500? Dus je zou zeggen ruimte zat(Settings stonden toen op medium
Bewerkt: door Jacky-2007
Terugplaatsen moderator-tag
Link to comment
Delen op andere websites

Ja zoals genoemd heb ik gespeeld tussen hoog en lage settings in zowel de game als daarbuiten. Via een tutorial had ik namelijk een manier gevonden om via Nvidia controlpanel de game aan te passen. Ook weer zonder enig merkbaar resultaat whatsoeve.

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoop ik ook. Nog even een update:

Ik heb dit probleem niet altijd gehad, ik heb het spel na een half-jaar break opnieuw geinstalleerd.

Toch is nog steeds onder alle settings lag. Terwijl ik bij bijvoorbeeld Bad Company 2 lekker alles omhoog kan gooien. Snap er niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst moet je GTA IV opstarten, dan Taakbeheer>Processen>GTA IV proces (weet naam niet)> Rechtermuisknop>"Affiniteit instellen"

Als al je processors aangevinkt zijn ligt het aan iets anders.

Als dat het niet was probeer dan hetzelfde, maar in plaats van "Affiniteit instellen" doe je "Prioriteit instellen" en dan het hoogste.

>>> Door Jacky-2007: In een situatie als dit is dubbelposten niet de beste weg. Ik heb even een profielreactie achtergelaten inclusief link.<<<

Opgelost?

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...