Jump to content

[RDR] Trofee Kingpin

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen, dit is mijn eerste post hier. Ik heb 99% van mijn RDR trofeeën, behalve voor de verdomde Kingpin niet. Ik heb vaak geprobeerd om 8 mensen te laten meedoen met mijn Land grab ,maar tot nu deden er te weinig mensen mee.

Ik ben op zoek naar 5 mensen om met mij mee te gaan . Ik wil graag in een prive-freeroam van mijzelf afspreken met 5 verschillende mensen (ik heb al de beschikking tot 3 mensen ) om dit te spelen voor de trofee. Als u geïnteresseerd bent kunt u mij toevoegen op de PSN, mijn naam is ariekap

Laat me een kort bericht op het PSN achter als je mij toevoegt zodat ik weet wie je bent en wat je zoekt. Natuurlijk speel ik het spel heel veel en onvang ik regelmatig uitnodigingen van andere spelers, dus dit is alleen maar om verwarring te voorkomen.

Ik denk aan morgen (maandag) of overmorgen om een uur of 8 . Of anders een andere dag Nogmaals:voeg me op het PSN met de naam is ariekap en ik zal antwoorden met een boodschap.

Dank aan iedereen die dit leest en helpt.

Ik denk dat Armadillo en macfarlane Ranch de beste locaties hiervoor zijn.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hoi iedereen, dit is mijn eerste post hier. Ik heb 99% van mijn RDR trofeeën, behalve voor de verdomde Kingpin niet. Ik heb vaak geprobeerd om 8 mensen te laten meedoen met mijn Land grab ,maar tot nu deden er te weinig mensen mee.

Ik ben op zoek naar 5 mensen om met mij mee te gaan . Ik wil graag in een prive-freeroam van mijzelf afspreken met 5 verschillende mensen (ik heb al de beschikking tot 3 mensen ) om dit te spelen voor de trofee. Als u geïnteresseerd bent kunt u mij toevoegen op de PSN, mijn naam is ariekap

Laat me een kort bericht op het PSN achter als je mij toevoegt zodat ik weet wie je bent en wat je zoekt. Natuurlijk speel ik het spel heel veel en onvang ik regelmatig uitnodigingen van andere spelers, dus dit is alleen maar om verwarring te voorkomen.

Ik denk aan morgen (maandag) of overmorgen om een uur of 8 . Of anders een andere dag Nogmaals:voeg me op het PSN met de naam is ariekap en ik zal antwoorden met een boodschap.

Dank aan iedereen die dit leest en helpt.

Ik denk dat Armadillo en macfarlane Ranch de beste locaties hiervoor zijn.

Is er werkelijk niemand hier die mij wilt helpen met deze tofee?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...