GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Beste leden, Eindelijk is gta San Andreas voor de mac uitgekomen! en dat ook maar weer voor 11,99 euro In de mac app store is hij voor de mac beschikbaar, nog niet op steam en andere webshops. supergtagamer Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Je loopt een beetje achter. Klikje Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Dat linkje dat je gaf, Megadreams, toonde aan dat de 'winkel'-versie allang verkrijgbaar is. Maar wat het doel van dit topic is, is het aantonen dat de Mac App Store download-versie verkrijgbaar is. Er is een verschil tussen de GTA's die je in de winkel kunt kopen en die je in de Mac App Store kunt krijgen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Ik heb 'm van het weekend gekocht in de Mac Store en werkt echt super. Nu kan ik met me Playstation controller San Andreas spelen op me mac. Lange tijd niet meer gedaan sinds me PS3 aankoop. Reageren
Cheffrey Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 ik heb gisteren ook de GTA SA vanuit de appstore gedownload. weet iemand hoe het mogelijk is om mods te installeren in deze versie? gr jeffrey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.