MrKooKie Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Hoe logt iemand tegenwoordig in op WikiGTA? De 'inloggen' knop is wel heel goed verborgen op 't moment.. Reageren
Joriz Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Kijk in het WikiGTA medewerkersforum en gij zult vinden! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Kijk in het WikiGTA medewerkersforum en gij zult vinden! Geen access.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Die had je toch wel aan kunnen zien komen? Reageren
Joriz Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Misschien is er een administrator op dit forum waarmee je contact op kan nemen. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Misschien is er een administrator op dit forum waarmee je contact op kan nemen. Joriz misschien? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Hebben we hier admins, dan? *Loopt al zoekend weg* "Ow, hoi @GTA-Sheep!" *loopt verder..* "Hey, @Joriz, alles goed?" *Gaat de trap af* "@Lantyz, alles wel met de kids? Ja, ze houden nog steeds van beukennootjes? Mooi!" *Loopt terug naar het topic "Inloggen?" in het WikiGTA forum* [table=header]@ MrKooKie[/table]Ik weet het niet hoor, of we hier admins hebben. :$ Ik kwam net wel @GTA-Sheep, @Joriz en @Lantyz tegen, maar ik weet niet of dat admins zijn. Zou je even op hun profiel moeten kijken.HINT Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Mja, dat rode volk meteen admins noemen is weer typisch die hokjes-mentaliteit. Daar moeten we echt eens vanaf geraken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik heb de inlog-link gevonden!!! Waar ie staat vraag je? Nou... Als je rechtsboven in je browser op "Uitloggen" klikt staat daaronder een mooi vakje "Inloggen" Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 (bewerkt) Ik heb de inlog-link gevonden!!! Waar ie staat vraag je? Nou... Als je rechtsboven in je browser op "Uitloggen" klikt staat daaronder een mooi vakje "Inloggen" Hij heeft het over WikiGTA, niet over GTAForum. Laterz, Timo EDIT: @Zamg0d1 Bewerkt: 6 september 2011 door linux-or-unix Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik heb de inlog-link gevonden!!! Waar ie staat vraag je? Nou... Als je rechtsboven in je browser op "Uitloggen" klikt staat daaronder een mooi vakje "Inloggen" Hij heeft het over WikiGTA, niet over GTAForum. Laterz, Timo Oowhhh.... Dan weet ik 't ook wel te vinden. Maar ik ga niet vertellen hoe Daarvoor moet je lid worden van het WikiGTA team. Ik heb het met uiterst zorgvuldige trainers, patches en mods de inlog-pagina gevonden Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Nu nog de aanmeld pagina en je hebt er echt iets aan. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 (bewerkt) Niet om het één of ander, maar ik denk dat MrKooKie deze vraag stelt omdat hij vroeger een WikiGTA-medewerker was, en hij misschien nog afvroeg of hij nog kon inloggen op WikiGTA. Edit: Ik zie nu pas de datum van de laatste post. Bewerkt: 24 november 2011 door Jesperkaj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.