Jump to content
Joriz

The Green Light District neemt Mafia Stories over

gallery_1_5_39440.jpg

The Green Light District en GTA Mafia Stories waren ooit de twee grootste projecten op GTAForum.nl en tevens flinke concurrenten van elkaar. Het GTA Mafia Stories-project was begonnen in 2004, en uiteindelijk in 2011 beëindigd. Nu zijn Tim, Blastov en Apple-Mac tot een overeenkomst gekomen, waarbij bepaalde inhoud in GTA Mafia Stories voor The Green Light District kan worden gebruikt. Over welke inhoud het precies gaat is nog niet bekend. Wel heeft Apple-Mac alvast aangegeven dat er een aantal eilanden zal worden gebruikt. Het is op dit moment nog niet duidelijk of er ook voertuigen en wapens worden gebruikt. Tim en Blastov hebben plannen om een nieuwe mod op te richten voor GTA IV (Broker East), waarbij ook bepaalde inhoud uit Mafia Stories gebruikt zal worden. Apple-Mac heeft een aantal van z'n toekomstige plannen van de oude mod toegelicht in een FAQ. Desondanks vinden we het wel zeer betreurend dat zo'n groot project dat jaren heeft gedraaid binnen het gtagames community ten einde is gekomen. Alhoewel het werk gelukkig toch niet voor niets bleek te zijn.

Bekijk voor meer informatie het Mafia Stories-topic.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

De reden van de intergratie van Mafia Stories in The Green light district is dat er ondanks al die tijd dat het project op het forum heeft gedraait, weinig tot uiting is gekomen. De levenscyclus van Mafia Stories had zoals altijd wel van toepassing is in het begin van een project, een mooie groei doorgemaakt. In het begin was het Mafia Stories team nog intact, en hadden we zelfs overweegt het project op internationaal draagvlak te laten draaien.

Helaas moet ik betreuren dat na verloop van tijd het team uit elkaar is gevallen, en dat er vanwege tijdgebrek en groepsmotivatie de productie ook niet omhoog liep. Na verloop van tijd nam ik het project in eigen landen en bracht ik de stad die reeds bedoeld was voor MS IV ingame. Al die tijd is er veel tijd in de eilanden gestoken aangezien we toen op dat moment kwalitatief net zo goed wilden zijn als GTA martinez van BradleyH en JorgeF. Die kwaliteit was ook daadwerkelijk in de loop der tijd naar voren gekomen. Het is prachtig om te zien wat voor ontwikkeling Mafia Stories in haar kwaliteit heeft doorgemaakt.

Helaas was er na verloop van tijd niet genoeg draagvlak om het project af te ronden tot een gehele total conversion, al heb ik nog zo goed mijn best gedaan, kosten wat het kost wou ik mafia stories in stand houden. Helaas had na verloop van tijd de beslissing moeten nemen om Mafia Stories af te slaan.

The green light district had het projec wel af kunnen maken, en aangezien het nog steeds in ontwikkeling is, is er al veel meer ingame dan ooit in Mafia stories het geval was. Daartoe hadden wij The Green light district de bevoegdheid gegeven verder te kunnen gaan met de kwaliteit die in Mafia Stories was gerealieerd. Nu hoop ik dat The Green light district er een prachtige release van maak

Allen bedankt voor jullie steun en medewerking

Bewerkt: door Tim

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De reden van de intergratie van Mafia Stories in The Green light district is dat er ondanks al die tijd dat het project op het forum heeft gedraait, weinig tot uiting is gekomen.

no+shit+sherlock+2.jpg

GLD/Mafia Stories geef ik weinig kans, gezien het feit ze hier al zijn van toen ik me registreerde, en dat is al een hele tijd terug. Ik hoop van harte dat ik deze woorden mag terugnemen binnen een aantal maanden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

GLD/Mafia Stories geef ik weinig kans, gezien het feit ze hier al zijn van toen ik me registreerde, en dat is al een hele tijd terug. Ik hoop van harte dat ik deze woorden mag terugnemen binnen een aantal maanden.

Neem ze maar vast terug. Als jij nou zelf hier op het forum een stuk of vier grote projecten op je naam had gezet, en nu nog hebt staan, mag je terugkomen en commentaar leveren. Je weet niet half hoeveel tijd en energie sommigen hier op het forum steken in hun pojecten. Het mag dan niet altijd zichtbaar zijn voor je, maar dat wil niet zeggen dat zaken stilliggen. Al zou er maar eens per maand een avondje aan een mod als GLD/MS worden geknutseld, dan is dat zeker al wat waard. Vergeet niet dat het puur op passie gedreven projecten zijn, en allemaal in vrije tijd worden gemaakt.

Ik denk dat je het teveel vanuit je eigen referentiekader benadert MP. Ik denk dat je het onbewust loopt te vergelijken met Cove, en dat is toch totaal wat anders dan GLD en MS. Total conversions voor een game zijn wat anders dan een toffe server. Bij een server bijvoorbeeld zie je iedere update, in tegenstelling tot een TC waarbij er alleen eens in de zoveel tijd een nieuwe download kan verschijnen. Je gaat tenslotte niet voor iedere texture-wijziging in je TC een update uitgeven.

Terug ontopic: Respect voor de heren die zich voor beide mods hebben ingezet in de loop der jaren. Al kan ik de mods zelf niet draaien, (op mijn simpele laptop draait SA niet lekker) ik heb regelmatig even gekeken in de diverse topics, en heb altijd met verbazing zitten kijken wat er nu weer uit de denktank kwam rollen. Je moet het maar bedenken, en twee, je moet maar tijd, zin en geduld hebben om het uit te voeren en te perfectioneren.

Mijn succeswens gaat uit naar het GLD team; Jongens, zet hem op! Ik hoor net dat jullie een prachtige kans hebben nu om jullie modificatie naar nieuwe hoogte te tillen. Misschien kunnen jullie uit eerbetoon en als dank de mannen achter MS ergens op een wall-graffiti in de mod vereeuwigen, of zo. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hartstikke bedankt voor alle steun die ik hier lees^_^^_^^_^

Dat eerbetoon is inderdaad een goed idee. Dat zal ik zeker meenemen. Hartstikke bedankt voor het idee^_^

Ik heb m'n eerste hand op de eilanden van het oude project gelegd. Ik moet zeggen, op een of andere manier voelt het toch wel raar, als je andermans werk ff aanpast; degene die het ooit gebouwd had, had verwacht dat het natuurlijk anders zou lopen.

Om de zoveel tijd zal ik een nieuw eiland onthullen. Houd het GLD-topic goed in de gaten! Ik verwelkom het nieuwste eiland van The Green Light District; Rockford Island!

In het kort:

- Dit eiland is volgens de Mafia Stories-files gebouwd door Wazuup

- Het eiland heeft een kleine haven, en een zandpad.

- Er is een helicopter plantsoen aanwezig.

- Het is me niet duidelijk geworden waarvoor dit gebouw oorspronkelijk gebouwd werd. Vermoedelijk was het een gevangenis, aangezien er hoge muren en flinke hekken eromheens staan.

- Dit eiland is ongeveer 1/4 van The Downtown District groot.

- Dit eiland is licht gemodificeerd, om te kunnen passen in The Green Light District.

- Dit eiland zal tot heden bekend staan als Rockford Island

Hieronder wat screens. Let op! Het zijn nog W.I.P Screens!

70525740.th.png

15266012.th.png

11230406.th.png

35620117.th.png

11254126.th.png

34086229.th.png

Het eiland op de achtergrond is Rockford Island. Zicht vanaf The Downtown District.

Aarzel niet om feedback te geven, aangezien het voor mij nu ook ineens andere koek is. Je bent welkom om je feedback te posten in het The Green Light District topic

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

haha ik vind het prachtig het in zo een subtiele vorm terug te zien :puh:. Had je deze vraag aan ons gesteld dan was het een ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet spelletje :puh:. Je bent bevoegd het eiland van zijn originele concept af te halen :. 'Rockford Island'... staat ook mooi langs de weg :)

Dit is echt al een oud stuk uit Mafia Stories, helemaal uit de begin fase :) 2007

Bewerkt: door Tim

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

promos.png

JOUW creatie in THE GREEN LIGHT DISTRICT??

Ben je creatief aangelegd en kun je goed overweg met programma's zoals Adobe Photoshop of een andere Photo editor? Dan is DIT je kans! The Green Light District zal vol worden gegooid met allemaal billboards waarop reclame op te zien is. We willen natuurlijk niet 100x dezelfde reclame zien. Daarom kun JIJ er nu verandering in brengen!

Wat moet je doen?

1. Maak je creatie met een programma soortgelijk als Adobe Photoshop
  2. Jou creatie mag werkelijk van alles zijn*! Gebruik je creatieve mind op 100%!!
  3. Upload je afbeelding in .bmp formaat met een resolutie van 512*512 pixels, of 1024*1024 pixels, en post deze in het The Green Light District topic

Feiten

• Doordat je meedoet met deze actie, ben je niet automatisch lid, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken!
  • Jou creatie zal dan terug worden gezien in The Green Light District**! Als je een naam verzint (bijv. voor een gebouw), kan deze zelfs als echte naam worden gebruikt voor bijv. een echt gebouw!
  • Het lid met de mooiste creatie komt in de TOP-5 Best Advertisers terecht. Tevens krijg je dan de de mogelijkheid om elke update ruim een week eerder te spelen!

Dus, waarom ook niet? Post je creatie nu in het The Green Light District topic.

*Op p*rno, racsisme of godsdienst na

**Ik hou me het recht voor, om creaties te weigeren of af te keuren om welke reden dan ook.

Bewerkt: door Apple-Mac

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...