Jump to content

[NEW][€400] Indycar series


Indycar series

Recommended Posts

Budget: 300-400

Doel: Internetten, beetje gamen(GTA IV is leuk maar waarschijnlijk niet beschikbaar voor die prijs?, maar wel games als Minecraft en oudere spellen), huiswerk.

Desktop of laptop: laptop

Merk pc of samengesteld: n.v.t.

Benodigde randapparatuur: Een muis kan makkelijk zijn, ben zo'n pad niet echt gewend.

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: n.v.t

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: n.v.t

Extra koeling (voor overklokken)?: n.v.t

Hij is bedoelt voor tussenuren op school. Ik ben zelf al gaan zoeken en kwam bij deze uit:

Compaq CQ57-210SD

Packard Bell Mobile Computer TK11-BZ-015NL

Toshiba Mobile Computer C660D-140

TOSHIBA C660-121

Welke van deze is het beste voor mijn wensen?

Alvast bedankt,

Indycar series.

Link to comment
Delen op andere websites

Uit die lijst kan je het beste de Packard bell mobile computer kopen, die heeft een dualcore en 4gb ram.

ik ken iemand die computers maakt en zegt: koop geen packard bell

dus die zou ik niet doen

Dat Packard Bell niet het allerbeste merk is kan ik inkomen, maar prut zijn ze totaal niet. Toshiba, Asus en Sony behoren tot de beste merken.

Indycar series, ben je zeker dat je maximum 400 euro is? Voor 500 euro heb je een i3 wat tot de betere/nieuwere processoren behoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Packard Belln TK11 heeft mijn broertje in zijn bezit. Het is een leuke laptop, zeker voor die prijs. In het echt ziet hij er ook wel een stuk mooier uit dan op de foto's moet ik zeggen. Hij heeft er nog geen problemen mee gehad. Packerd Bell is overigens een depandance van Acer, een groot en beklend notebook merk met dorgaans goede kwaliteit, maar er zijn betere. Packerd Bell zit in diezelfde kwaliteit range.

GTA IV kan je er niet op spelen, daar is die machine gewoonweg te langzaam voor. Maar om GTA IV een beetje fatsoenlijk te spelen op een laptop kom je in een prijsklasse van 700/800 euro uit.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Uit die lijst kan je het beste de Packard bell mobile computer kopen, die heeft een dualcore en 4gb ram.

ik ken iemand die computers maakt en zegt: koop geen packard bell

dus die zou ik niet doen

Dat Packard Bell niet het allerbeste merk is kan ik inkomen, maar prut zijn ze totaal niet. Toshiba, Asus en Sony behoren tot de beste merken.

Indycar series, ben je zeker dat je maximum 400 euro is? Voor 500 euro heb je een i3 wat tot de betere/nieuwere processoren behoort.

Ik wil er eigenlijk niet veel meer aan uitgeven, hij is namelijk niet speciaal voor bedoeld om op te gamen ofzo. Ik weet niet wat een I3 beter/sneller kan met huiswerk, internet, muziek etc.

Die Packard Belln TK11 heeft mijn broertje in zijn bezit. Het is een leuke laptop, zeker voor die prijs. In het echt ziet hij er ook wel een stuk mooier uit dan op de foto's moet ik zeggen. Hij heeft er nog geen problemen mee gehad. Packerd Bell is overigens een depandance van Acer, een groot en beklend notebook merk met dorgaans goede kwaliteit, maar er zijn betere. Packerd Bell zit in diezelfde kwaliteit range.

GTA IV kan je er niet op spelen, daar is die machine gewoonweg te langzaam voor. Maar om GTA IV een beetje fatsoenlijk te spelen op een laptop kom je in een prijsklasse van 700/800 euro uit.

Dat dacht ik ook al namelijk, dat je dan veel meer geld uit moet geven. Daar heb ik niet zo'n zin in, zeker niet als het alleen voor school is.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor huiswerk, internet en muziek hoef je geen grof geld te spenderen. :puh: Ze zijn in principe allemaal goed daarvoor, maar die Packard Bell lijkt me het best voor die prijs. Een mooie dualcore met een aparte grafische chip, San Andreas zal er vloeiend op draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor schoolwerk is die laptop meer dan snel. Die E-350 Dual Core is voor Office, internet en MSN meer dan genoeg. Mijn broertje renderd er zijn filmpjes op voor op youtube. Niet ideaal en erg snel, maar zelfs dat kan die aan.

En inderdaad wat MegaPilot ook al zegt. De geintregreerde Radeon GPU is ook krachtig genoeg voor de wat bescheiden 3D games zoals San Andreas e.d.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Die staat erbij?

Voor huiswerk, internet en muziek hoef je geen grof geld te spenderen. :puh: Ze zijn in principe allemaal goed daarvoor, maar die Packard Bell lijkt me het best voor die prijs. Een mooie dualcore met een aparte grafische chip, San Andreas zal er vloeiend op draaien.

Dat klinkt in ieder geval goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, die externe videokaart in de Packerd bell scoort nog lager in game benchmarks dan de onboard chip van de Intel series (i3, i5 en i7; zowel 1ste als 2de generatie). Als er nou een laptop met alleen een i3 in zit zal deze grafisch waarschijnlijk beter presteren.

Acer Aspire 5750-2314G32MN - Kost 460 euro, maar dan zal je wel meer spelen kunnen spelen, en tevens spellen zoals Left 4 dead (de niet veeleisende game klasse) op high kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...