eXperion Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 dat staat er als je vlakbij de busje staat, denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb niks gezien toen ik bij het busje stond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Als je een krat oppakt, en je brengt het naar de vrachtwagen, staat er als het goed is: Put the crate in the van with: ... (knopje van PS2) Als ie dat bij jou niet zegt, dan moet je even op de San Andreas PlayStation2 site kijken denk ik :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 oke ik ga het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 bij dat busje bij de open kant staan helenmaal er tegen aan en dan driehoekje druken of kruisje en van de twee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Je moet gewoon het krat dat je bij hebt zo hoog mogelijk omhoog halen en deze zo in de open laadruimte rijden, hij zet hem er vanzelf in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kingdark Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ge zijt toch wel een kieke zelle probeer het dan toch gewoon waarschijnlijk 'x' omdat dat meestal de actie knop is het is toch wel logisch zou ik zeggen da ge die kratte in de wage moe legge alles wordt daar voor de eerste keer uitgelegd hoe je moet sluipen en dergelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet gewoon het krat dat je bij hebt zo hoog mogelijk omhoog halen en deze zo in de open laadruimte rijden, hij zet hem er vanzelf in . killarboy, we hebben het hier over home invasion, de titel is alleen verkeerd. maar als je pagina 1 leest zie je dat wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 weet iemand misschien hoe ik die kratten in het busje kan leggen (ik heb de ps2 versie) Ik weet niet hoe goed jouw engels is maar het word duidelijk uitgelegd dat je achter tegen het busje moet staan en dan op driehoek moet drukken. En je hoeft er maar 3 te jatten (niet 4) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je kan toch wel zien waar die kratten staan! Ze zijn aangeduidt met een groene pijl! En @Moderator of Admin:verander de titel even! -> 'home invasion', niet 'robbing uncle sam' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sikander Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 sta met je pakjes aan de achterkant van de bus en dan komt er boven in beeld wat je moet drukken en je kan maar een pakje per keer vasthouden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.