Jump to content

packies missies


whoeveriam0iam14222

Recommended Posts

ik ben nu de gta4 missies en uitbreidingen in chrnonologische volgorde aan het doen en moet nu de patrick missies doen maar ik krijg geen telefoontje of icoontje voor zijn missies.

ik heb the puertorican connection en call and collect gedaan. ik kan nu de missies doen van playboy, elizabeta en francis maar dus niet van patrick. is er misschien nog iets dat ik nog moet doen voor die missies? volgens het missie overzicht moet ik nu dus packies missies kunnen spelen.

heb al alle contacten in de mobiel afgebeld maar kwam nix verder. ook heb ik de eerste helft van final interview gedaan in de hoop dat francis me door zou linken aan packy.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ok, ik heb dit probleem nog steeds.

ik ben gta4 opnieuw begonnen want ik dacht dat het gewoon een glitch/bug was.

ik heb volgens het missieoverzicht van wikigta nu de missie 'harboring a grudge' vrijgespeeld maar ik kan hem ingame niet starten.

ik heb een aantal ideeen die het probleem kunnen veroorzaken:

1. mn spel is bugged en zal dus nooit de missies in deze volgorde kunnen spelen

2. het is een vervelende glitch die gewoon 2x achter elkaar gebeurd.

3. ik wacht niet lang genoeg op packies belletje, smsje of mailtje (lijkt me sterk: ik heb het hele strand en hove beach doorgelopen met wandelsnelheid (gewoon rond te kijken en wachten op packie))

4. je kan niet meer dan 4 missie opties open hebben op 1 moment op de kaart

5. het missieoverzicht klopt niet. (ik heb geen idee in welke andere volgorde de missies zouden moeten)

hebben meer mensen hier last van?

ik heb de missies: 'blow your cover', 'the puerto rican connection' en 'call and collect gespeeld'.

ik heb op mijn vorige playthrough tot hier de missies 'deconstruction for beginners' en 'photo shoot' gedaan en ook de missies 'final interview' (breekt de chronologie al), 'holland nights' en 'lure' van francis

waarok zo moeilijk met de missies: ik wil gta4, TLaD eb TBoGT in chronologische volgorde uitspelen.

daarom kan ik nu niet 'snow storm' gaan doen. want dan kan johnny onmogelijk nog die missies van elizabeta krijgen.

zijn er meer mensen met dit probleem? of willen mensen kijken of ze dit ook hebben als je deze missie volgorde aanhoud?

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...