Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

sinds kort speel ik San Andreas op mijn laptop. Ik zit alleen met het volgende probleem. Mijn beeld hapert als het ware, als ik loop met CJ dan loopt hij in slow-motion, en de gebouwen en dergelijken worden heel langzaam geladen. Met andere woorden, het spel speelt niet lekker, omdat alles langer duurt. De geluiden en muziek werken overigens wel perfect.

Ik heb al gekeken naar de systeemeisen voor het spel en die komen overeen met die van mijn laptop, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?

Alvast bedankt en mvg,

Léon-San Andreas

Geplaatst:

wat zijn je specs? dan kunnen we het beter zien ;)

Medion E121x series

Intel® Atom

CPU N270 @ 1.60GHz

Kloksnelheid: 1.60 GHz, 0,99 GB

Geplaatst:

gewoon denk ik op je menu gaan van san andreas (heb zelf geen san andreas) en dan instellingen dan moet je hem op low zetten in plaats van high ;)

Geplaatst:

gewoon denk ik op je menu gaan van san andreas (heb zelf geen san andreas) en dan instellingen dan moet je hem op low zetten in plaats van high ;)

hij doet het nu al beter, al blijft de kwaliteit niet je van het. Maar toch bedankt voor de hulp pik!

Geplaatst:

ik heet geen pik ><' en np ;) dat probleem had ik ook ;)

Helaas was het maar voor korte duur, ik heb nu het probleem weer. Misschien is mijn laptop wel te traag voor SA, zijn er nog andere oplossingen?

Geplaatst:

ow jammer :( heb je alleen SA aanstaan?

Stop maar.

GTA San Andreas kun je gewoon niet draaien op een netbook met een Atom + Intel GMA.

Geplaatst:

ow jammer :( heb je alleen SA aanstaan?

Stop maar.

GTA San Andreas kun je gewoon niet draaien op een netbook met een Atom + Intel GMA.

ow xD ik heb alleen verstand van GHZ :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...