Jump to content

help A.U.B.


11rob07

Recommended Posts

Ik heb de game vandaag binnengekregen en toen ik hem op mijn pc had gezet startte ik hem op,

toen verlaagde ik de graphics een beetje (waardoor ik hem opnieuw moest opstarten) en toen starte hij niet meer op.

ik heb hem toen van mijn pc afgehaald maar als ik hem er nu weer op wil zetten zegt hij dat ik een update nodig hem voor windows maar die heb ik allemaal al

maar toch krijg ik elke keer als ik de cd erin doe die melding!!!

alstublieft help me

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, welkom op het forum! Ik heb je topic even verplaatst naar hier, want hier zitten de echte PC-kenners en forumleden met specifieke expertises die je waarschijnlijk zo naar je oplossing toe helpen.

Om eerst even het verhaal duidelijk te krijgen, heb je GFWL al geïnstalleerd? Meer informatie daarover kan je hier vinden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, welkom op het forum! Ik heb je topic even verplaatst naar hier, want hier zitten de echte PC-kenners en forumleden met specifieke expertises die je waarschijnlijk zo naar je oplossing toe helpen.

Om eerst even het verhaal duidelijk te krijgen, heb je GFWL al geïnstalleerd? Meer informatie daarover kan je hier vinden. :tu:

ja, al die dingen had ik al wand ik heb ook de normale GTA IV waarmee ik ook online kan

Link to comment
Delen op andere websites

Geen zorgen, ze komen vanzelf. Ik heb zelf geen PC-versie van GTA IV of EFLC (alleen op de 360) dus ik kan daar diep de details in weinig zinnigs over zegggen.

Gelukkig zijn er nog een hoop andere forumleden die wel tot in de details ervaring hebben met dit soort zaken, dus dat komt heus wel goed.

Om ze vast op weg te helpen heb ik de vraag voor je of je dit programma'tje zou willen downloaden uit de galerij. Het is een simpel programma wat de specificaties van je PC verzamelt. Je kan deze informatie laten genereren naar BBcode, zodat je het met een simpele klik kan kopiëren naar je bericht hier. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...