xyzze01 Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 (bewerkt) heyy, ik zoek nieuwe laptop. waarvoor: school msn en games budget: het liefst zo laag mogelijk :3 max: 700 euro beeldscherm: rond de 16 inch windows 7 64 bit ongeveer ik wil graag een laptop die ene paar zware games aankan en ook op high graphics, welke game: GTA IV en misschien nog andere gta's ik heb zelf al gezocht en heb deze gevonden: laptop kan die laptop GTA IV aan op high? groetjes Xyzze Bewerkt: 8 september 2011 door xyzze01 Reageren
kelwin Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 heyy, ik zoek nieuwe laptop. waarvoor: school msn en games budget: het liefst zo laag mogelijk :3 max: 700 euro beeldscherm: rond de 16 inch windows 7 64 bit ongeveer ik wil graag een laptop die ene paar zware games aankan en ook op high graphics, welke game: GTA IV en misschien nog andere gta's ik heb zelf al gezocht en heb deze gevonden: laptop kan die laptop GTA IV aan op high? groetjes Xyzze Nee, de videokaart is helaas te slecht. Reageren
xyzze01 Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2011 (bewerkt) oke jammer dat word verder zoeken! Edit: heeft iemand een andere leuke fijne laptop? Bewerkt: 8 september 2011 door xyzze01 Reageren
Sublime Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Eigenlijk moet dit topic in hardware, maar dat zal een Mod wel regelen denk ik Asus K53SV-SX174V Asus K53SV-SX174V - Snelle CPU en GPU. - € 719 MSI GE620-058NL - Slomere CPU, zelfde GPU, meer geheugen & snellere harde schijf. - € 745.50 Samsung RC530-S01NL - Zelfde CPU/GPU, meer geheugen & 640GB 5400rpm harde schijf. - € 738.99 Om GTA IV met de hoogste settings kan je niet uit in deze prijsklasse, maar met deze videokaarten kan je GTA IV waarschijnlijk met aardig wat opties op high spelen. Dat komt omdat tevens de resolutie van deze laptops geen 1080p is. Als ik uit deze drie opties moet kiezen lijkt mij de Asus het voordeligste, aangezien je de Harde schijf en ram nog wel kan vervangen, maar een CPU of GPU dus niet. Reageren
xyzze01 Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2011 (bewerkt) oh oke sorry :$ bedankt dat je mee wil helpen! ik zal eventjes kijken en denk indd dat het de asus word! nogmaals bedankt Edit: de site van de asus en de MSI werkt niet? de samsung werkt wel geef a.u.b de goede links Bewerkt: 9 september 2011 door xyzze01 Reageren
Sublime Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Hmm, raar want gister werkte ze nog gewoon. Maarja hier opnieuw: Asus MSI Reageren
xyzze01 Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2011 die doen het wel! bedankt voor je hulp Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 (bewerkt) Mijn nieuwe laptop je hebt de gameplay al gezien en zonder fraps werkt ie nog beter xD http://www.laptopshop.nl/product/127999/asus-k73sv-ty080v.html Zelf gemaakte foto: Bewerkt: 11 september 2011 door BiglifeRPG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.