panterke Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 kan er iemand me zeggen waar ik duiklessen kan pakken. ik heb dat namelijk nodig voor een missie op te lossen. groetjes panterke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 1) kies in het vervolg een duidelijke topicnaam (waarom doen veel mensen dat niet? ) 2) gewoon onderwater zwemmen, er is geen duikschool oid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Volgens mij weet die gewoon niet hoe hij onder water moet zwemmen. Bij de PS2 is dat zo: -X indrukken: gewoon zwemmen. -X tappen: Sneller zwemmen. -O: CJ duikt naar beneden. Als je onderwater zit: X indrukken: gewoon zwemmen onderwater. X tappen: sneller onderwater zwemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Op de pc: LMB = duiken Spatie of Rshift = snel zwemmen w of pijltje vooruit = gewoon zwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.