Jump to content

Probleem met microSD-kaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb sinds kort een probleem met mijn microSD-kaartje (4GB) die ik gebruik voor mijn GSM (Samsung Wave 525). Het is namelijk zo dat als ik hem aan mijn computer sluit dat ie dan zegt dat ik de schijf moet formatteren, dat vind ik al zeer raar aangezien het plots kwam.. Had niks speciaals gedaan met GSM ofzo..

probleempic1.png

Dit krijg ik als eerste..

.. als ik dan op 'Schijf formatteren' klik krijg ik dit:

probleempic2.png

.. en wanneer ik op 'Starten' druk krijg ik nog dit scherm:

probleempic3.png

en dat blijkt dan niet te werken, zie pic hieronder:

probleempic4.png

Ik vind dit probleem zeer irritant want ik wil al een paar dagen nieuwe muziek op mijn GSM gooien en dat probleem houd het dan weer tegen..

Bedankt!

Geplaatst:

probeer de map gewoon eens met de verkenner te openen, of probeer het op een andere computer :Y

ik heb er ook wel eens last van met m'n externe hdd... d'r in en d'r uit doen wilt ook wel helpen... ( het is gewoon dat hij die kaart niet goed leest )

Geplaatst:

Ja, ok maar ik probeer het nu al 3 dagen achter elkaar en het wil niet openen. Vandaag ga ik wel naar mijn moeder, dus een andere computer.. Ik zal het dan opnieuw proberen..

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor de dubbelpost maar het is zodat er nog mensen zouden reageren

--------------------------------

Ik heb het dus geprobeerd met een andere computer maar daar wil die helemaal niet openen. Momenteel steekt het ook weer in mijn eigen PC en ook hier wil hij niet openen..

EDIT: Na een tiental minuten opende hij zich en gaf nog steeds het bericht van het formatteren etc. voor. Zou het niet makkelijker zijn om gewoon een nieuwe kaart te gaan kopen? Zulke dingen kosten maar €10 ofzo

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost maar het is zodat er nog mensen zouden reageren

--------------------------------

Ik heb het dus geprobeerd met een andere computer maar daar wil die helemaal niet openen. Momenteel steekt het ook weer in mijn eigen PC en ook hier wil hij niet openen..

EDIT: Na een tiental minuten opende hij zich en gaf nog steeds het bericht van het formatteren etc. voor. Zou het niet makkelijker zijn om gewoon een nieuwe kaart te gaan kopen? Zulke dingen kosten maar €10 ofzo

Dat is makkelijker ja :7 Ding is waarschijnlijk kapot (kan dat?) ja dat kan.

Geplaatst:

Maar ik kan gewoon nog alles lezen wat er op staat via mijn GSM dus kapot zal die niet zijn zeker maar ik haal toch een nieuwe :)

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag een SD-kaartje van 2gig gekregen van een vriend op school. Nu verwachtte ik dat deze wél ging werken maar ik moet exact hetzelfde doen als bij mijn oud kaartje. Ik heb het geprobeerd met zowel de Card Reader in mijn PC, dan met de draagbare Card Reader.. Wat kan dit uiteindelijk zijn?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Opgelost!

Ik kon hem wél openen met een andere laptop en sinds dat die weer geopend werd kan ik hem dus weer zelf openen op mijn eigen computer. :)

Thanks!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...