minkema Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 (bewerkt) PROBLEEM IS AL OPGELOST !! Ik kreeg ineens hersens en kwam op de conclusie dat ik overal nog 4 achter had staan hee, Ik kom nu zelfs met een simpele teleport al op een probleempje terecht Ik heb namelijk 4 teleports: /club1, /club2, /club3 en /club4. Nu is het zo, wanneer je /club2 intypt, word je automatisch naar club1 gestuurd. Hetzelfde voor club 3 en 4. Alles lijdt naar club1. if (strcmp("/club1", cmdtext, true, 4) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 2506.9543, 1246.5925, 10.8203); return 1; } if (strcmp("/club2", cmdtext, true, 4) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 693.4758, 1960.6133, 5.5391); return 1; } if (strcmp("/club3", cmdtext, true, 4) == 0) { SetPlayerPos(playerid, 2506.1008, 2128.1055, 10.8203); return 1; } if (strcmp("/club4", cmdtext, true, 4) == 0) { SetPlayerPos(playerid, -2621.4302, 1406.4778, 7.1016); return 1; } EDIT: dit heb ik ook met andere teleports, waarvan zo goed als bij allemaal de eerste 3 letters kloppen, teleport hij al naar 1 van de 2 of 3 Bewerkt: 8 september 2011 door minkema Reageren
Crusher!! Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Mooi dat je probleem is opgelost. ik heb nog iets wat je misschien wel handiger vind. kijk maar wat je ermee doet #include <a_samp> #define Command(%1) if (strcmp(%1, cmdtext, true, strlen(%1)+1) == 0) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { Command("/help") { GameTextForPlayer(playerid,"~b~W~w~elcome to our server~n~~n~Use /cmds for command~n~Use /teleports for teleports",3000,5); return 1; } Command("/cmds") { GameTextForPlayer(playerid,"~b~C~w~ommands~n~~n~/kill",3000,5); return 1; } Command("/teleports") { GameTextForPlayer(playerid,"~b~T~w~eleports~n~~n~There currently no teleports",3000,5); return 1; } Command("/kill") { SetPlayerHealth(playerid,0); return 1; } return GameTextForPlayer(playerid,"~n~~n~~n~~n~~r~Bad Command",3000,5); } Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 (bewerkt) Of laten we het nog makkelijker doen? #include <a_samp> #include <zcmd> // Inplaats van OnPlayerCommandText public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) return success; CMD:help(playerid,cmdtext[],params[]) { GameTextForPlayer(playerid,"~b~W~w~elcome to our server~n~~n~Use /cmds for command~n~Use /teleports for teleports",3000,5); return 1; } CMD:cmds(playerid,cmdtext[],params[]) { GameTextForPlayer(playerid,"~b~C~w~ommands~n~~n~/kill",3000,5); return 1; } CMD:teleports(playerid,cmdtext[],params[]) { GameTextForPlayer(playerid,"~b~C~w~ommands~n~~n~/kill",3000,5); return 1; } CMD:kill(playerid,cmdtext[],params[]) { SetPlayerHealth(playerid,0); return 1; } Bewerkt: 9 september 2011 door Megadreams Reageren
Crusher!! Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 (bewerkt) Kan ook ja. achja, doe je er wel even een download link bij voor de include anders krijgen we daar weer een heel topic over.. Bewerkt: 10 september 2011 door Crusher!! Reageren
minkema Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Kan ook ja. achja, doe je er wel even een download link bij voor de include anders krijgen we daar weer een heel topic over.. haha nee dat heb ik allemaal al, maar moet dat nog keertje doen als ik mezelf daar de tijd voor gun, zou iemand in iedergeval wel kunnen kijken naar mijn vraag over OnPlayerExitVehicle, want dat is al weer dagen geleden en ik heb het script ingevoegt, dus het zou nu mischien makkelijker kunnen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.