Jump to content

meerdere teleports naar 1 plaats?


minkema

Recommended Posts

PROBLEEM IS AL OPGELOST !!

Ik kreeg ineens hersens en kwam op de conclusie dat ik overal nog 4 achter had staan :puh:

hee,

Ik kom nu zelfs met een simpele teleport al op een probleempje terecht :puh:

Ik heb namelijk 4 teleports: /club1, /club2, /club3 en /club4.

Nu is het zo, wanneer je /club2 intypt, word je automatisch naar club1 gestuurd.

Hetzelfde voor club 3 en 4. Alles lijdt naar club1.

if (strcmp("/club1", cmdtext, true, 4) == 0)
{
	SetPlayerPos(playerid, 2506.9543, 1246.5925, 10.8203);
	return 1;
}
if (strcmp("/club2", cmdtext, true, 4) == 0)
{
	SetPlayerPos(playerid, 693.4758, 1960.6133, 5.5391);
	return 1;
}
if (strcmp("/club3", cmdtext, true, 4) == 0)
{
	SetPlayerPos(playerid, 2506.1008, 2128.1055, 10.8203);
	return 1;
}
if (strcmp("/club4", cmdtext, true, 4) == 0)
{
	SetPlayerPos(playerid, -2621.4302, 1406.4778, 7.1016);
	return 1;
}

EDIT: dit heb ik ook met andere teleports, waarvan zo goed als bij allemaal de eerste 3 letters kloppen, teleport hij al naar 1 van de 2 of 3

Bewerkt: door minkema
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat je probleem is opgelost. ik heb nog iets wat je misschien wel handiger vind. kijk maar wat je ermee doet

#include <a_samp>

#define Command(%1) if (strcmp(%1, cmdtext, true, strlen(%1)+1) == 0)

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
Command("/help")
{
    GameTextForPlayer(playerid,"~b~W~w~elcome to our server~n~~n~Use /cmds for command~n~Use /teleports for teleports",3000,5);
	return 1;
}

Command("/cmds")
{
    GameTextForPlayer(playerid,"~b~C~w~ommands~n~~n~/kill",3000,5);
	return 1;
}

Command("/teleports")
{
    GameTextForPlayer(playerid,"~b~T~w~eleports~n~~n~There currently no teleports",3000,5);
	return 1;
}

Command("/kill")
{
	SetPlayerHealth(playerid,0);
	return 1;
}

return GameTextForPlayer(playerid,"~n~~n~~n~~n~~r~Bad Command",3000,5);
}

Link to comment
Delen op andere websites

Of laten we het nog makkelijker doen? :clown:

#include <a_samp>
#include <zcmd>

// Inplaats van OnPlayerCommandText
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
return success;

CMD:help(playerid,cmdtext[],params[])
{
GameTextForPlayer(playerid,"~b~W~w~elcome to our server~n~~n~Use /cmds for command~n~Use /teleports for teleports",3000,5);
return 1;
}

CMD:cmds(playerid,cmdtext[],params[])
{
GameTextForPlayer(playerid,"~b~C~w~ommands~n~~n~/kill",3000,5);
return 1;
}

CMD:teleports(playerid,cmdtext[],params[])
{
GameTextForPlayer(playerid,"~b~C~w~ommands~n~~n~/kill",3000,5);
return 1;
}

CMD:kill(playerid,cmdtext[],params[])
{
SetPlayerHealth(playerid,0);
return 1;
}

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Kan ook ja. achja, doe je er wel even een download link bij voor de include anders krijgen we daar weer een heel topic over..

haha nee dat heb ik allemaal al, maar moet dat nog keertje doen als ik mezelf daar de tijd voor gun,

zou iemand in iedergeval wel kunnen kijken naar mijn vraag over OnPlayerExitVehicle, want dat is al weer dagen geleden

en ik heb het script ingevoegt, dus het zou nu mischien makkelijker kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...