Bassieboy35 Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 (bewerkt) Hey GTAForum, Na dat ik al een tijdje het spel heb gespeeld wou ik er even een topic overmaken http://www.youtube.com/watch?v=9nd1ZjRT9Z8&feature=related *Supremacy 1914* Ontwikkelaar:Niet vermeld niet vermeld op site Uitgever:Niet vermeld op site Genre: Strategie Platforms: PC Aantal spelers: min 2 tot max 31 Release:2006 Demo:- Website:Supremacy 1914 Supremacy is een spel dat zich in de tijd van de 1e wereld afspeelt, de bedoeling is om bondgenoten te hebben of juist de wereld veroveren. Het gaat uiteindelijk om het veroveren maar bondgenoten komen altijd goed van pas. Spelen jullie dit of hebben jullie dit gespeeld? Bewerkt: 9 september 2011 door bassieboy35 Reageren
xyzze01 Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 ik kende het nog niet eens :$ maar ik hou ook niet van oorlogspelletjes dus denk niet dat dit iets voor mij is Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 Je vergeet nog iets, kijk hier maar eens snel voordat je topic gesloten wordt. Reageren
commando Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 nee ik heb het niet gespeeld, heb je misschien een gameplay vid ervan? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Dit is er een maar de eerste was ook al een soort van gameplay het is een strategie spel je kan niet echt iemand besturen etc. Reageren
commando Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 is er ook Singleplayer? Ik houd namelijk meer van SP-strategy games ( skirmish'en ) , dan multiplayer Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 september 2011 Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Het feit dat het zich afspeelt in de 1ste Wereldoorlog vind ik zeer interessant, Als het aan mij ligt mogen ze wel meer 1ste wereldoorlog games uitbrengen, wacht nog steeds op een decent FPS loopgravenoorlog. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2011 Vond ik ook, nu helemaal ik voor het eerst les krijg over de 1e wereldoorlog bij Geschiedenis. Zo weet ik nu een beetje Rusland niet erg goed was maar door de vele mensen juist best sterk. De bondgenoten weet ik nu ook een beetje dus nu kan ik een veel betere tactiek gebruiken dan eerst. Reageren
commando Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Het feit dat het zich afspeelt in de 1ste Wereldoorlog vind ik zeer interessant, Als het aan mij ligt mogen ze wel meer 1ste wereldoorlog games uitbrengen, wacht nog steeds op een decent FPS loopgravenoorlog. of een strategy-game ( COH / red alert style ) <3 Reageren
Joostyz Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Ik speel het nu ook en ik ben er best wel slecht in eigenlijk... Ik wordt gewoon overgenomen door een naaierig italië terwijl ik een of ander mongol land heb (ottomaans rijk) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.