cosmic Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 hey, ik heb een groot probleem met het spelen van sa met filmpjes en in gebouwen start mijn computer vaak (niet altijd) opnieuw op (NIET als ik gewoon door de stad loop\rijd) als ik in een gebouw ben of ik kijk het filmpje gaat het beeld na 5 seconden hangen en 1 seconde later start de computer opnniew op bij filmpjes die je niet kan overslaan helpt het om wat op de toetsen te rammen mijn specs: p4 - 3.2ghz 512 ram ati 300x (ofzo) iemand een idee ?? ps. ik ben McDude maar ik help een vrined van me even Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Dat opnieuw opstarten kan je oplossen door dit te doen : je gaat naar start,deze computer druk met je rechtermuisknop erop en kies in het snelmenu voor eigenschappen, geavanceerd, druk dan op de toets instellingen bij opstart-en herstelinstellingen haal daar het vinkje weg bij de computer automatisch opnieuw opstarten. Hiermee ken je de oorzaak van het probleem niet maar nu zal je pc niet opnieuw opstarten. Dit doet je pc om schade aan je pc te voorkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimster Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ik heb echt een probleem, net als jou valt me pc uit maar niet meteen. alles doet het het menu enzovoorts maar als ik em dan opstart en 30 seconden speel dan gaat mijn pc gewoon uit. Dus ik download een savegame zo van misschien ligt het alleen bij het begin, maar als ik dan naar buiten loop valt ie weer uit. Ik word helemaal lauw!! Hoerenspel :angry: pentium 4 2.60GHz 512 MB Nvidia GeForce FX 5200 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 @ Jimster : heb je al geprobeert wat ik in mijn vorige post zei. Zo zal je pc niet opnieuw opstarten maar een blauwscherm geven met het proces of bestand dat het opstarten veroorzaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 dit had ik ook op onze oude pc dat is zo k*t bij ons hebben ze hem zelf in moeten ruilen omdat zelfs die computer lui em nie konde make ze hebben veel vervangen 5x moederbord 2x harde schijf enz.enz.enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 dit had ik ook op onze oude pc dat is zo k*t bij ons hebben ze hem zelf in moeten ruilen omdat zelfs die computer lui em nie konde make ze hebben veel vervangen5x moederbord 2x harde schijf enz.enz.enz Heb jij 5 moederborden in je PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.