Jump to content

Compu gaat uit als ik sa speel

cosmic

Recommended Posts

hey,

ik heb een groot probleem met het spelen van sa

met filmpjes en in gebouwen start mijn computer vaak (niet altijd) opnieuw op (NIET als ik gewoon door de stad loop\rijd)

als ik in een gebouw ben of ik kijk het filmpje gaat het beeld na 5 seconden hangen en 1 seconde later start de computer opnniew op

bij filmpjes die je niet kan overslaan helpt het om wat op de toetsen te rammen

mijn specs:

p4 - 3.2ghz

512 ram

ati 300x (ofzo)

iemand een idee ??

ps. ik ben McDude maar ik help een vrined van me even :puh:

Delen op andere websites

Dat opnieuw opstarten kan je oplossen door dit te doen : je gaat naar start,deze computer druk met je rechtermuisknop erop en kies in het snelmenu voor eigenschappen, geavanceerd, druk dan op de toets instellingen bij opstart-en herstelinstellingen haal daar het vinkje weg bij de computer automatisch opnieuw opstarten. Hiermee ken je de oorzaak van het probleem niet maar nu zal je pc niet opnieuw opstarten. Dit doet je pc om schade aan je pc te voorkomen.

Delen op andere websites

Ik heb echt een probleem, net als jou valt me pc uit maar niet meteen. alles doet het het menu enzovoorts maar als ik em dan opstart en 30 seconden speel dan gaat mijn pc gewoon uit. Dus ik download een savegame zo van misschien ligt het alleen bij het begin, maar als ik dan naar buiten loop valt ie weer uit. :( Ik word helemaal lauw!! Hoerenspel :angry:

pentium 4 2.60GHz

512 MB Nvidia GeForce FX 5200

Delen op andere websites

@ Jimster : heb je al geprobeert wat ik in mijn vorige post zei. Zo zal je pc niet opnieuw opstarten maar een blauwscherm geven met het proces of bestand dat het opstarten veroorzaakt.

Delen op andere websites

:D dit had ik ook op onze oude pc dat is zo k*t bij ons hebben ze hem zelf in moeten ruilen omdat zelfs die computer lui em nie konde make ze hebben veel vervangen

5x moederbord

2x harde schijf

enz.enz.enz

Delen op andere websites

:D dit had ik ook op onze oude pc dat is zo k*t bij ons hebben ze hem zelf in moeten ruilen omdat zelfs die computer lui em nie konde make ze hebben veel vervangen

5x moederbord

2x harde schijf

enz.enz.enz

Heb jij 5 moederborden in je PC?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...