Jump to content

wrm slot op me topcic?

Recommended Posts

Geplaatst:

de staan niet in de regels dat ik geen vragen mag stellen over gedownloade gta 4 :?

Geplaatst: (bewerkt)

In de grondregels staat: "Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)."

Hiervoor hebben ze jou topic op slot gedaan.

Bewerkt: door woody268
Geplaatst:

Gtaforum heeft al weleens in de krant gestaan, omdat er illegale dingen werden besproken.

Geplaatst:

ik vraag alleen hoe ik het spel kan starten wat maakt dat uit?

Maar je maakt gebruik van een illegale versie van het spel, dus als we je helpen, wordt er over warez besproken.

Geplaatst:

.... waar kan ik dan op hulp vragen het is alleen om te kijken of ik hem leuk vind ...

Geplaatst:

.... waar kan ik dan op hulp vragen het is alleen om te kijken of ik hem leuk vind ...

Je kan hulp krijgen (misschien) op een ander forum.

Geplaatst:

Zoals nu al 3x gezegd is, we mogen je NIET helpen met illegale software. Dus ook niet doorverwijzen naar andere site's/oplossingen.

Het maakt niet uit of je het gebruikt om te kijken of je hem leuk vind, het blijft illegaal.

Geplaatst:

Gtaforum heeft al weleens in de krant gestaan, omdat er illegale dingen werden besproken.

Dit snap ik niet :O?

Geplaatst:

Pardon? Waar heeft dat dan gestaan?

Wij hanteren al sinds dag 1 zo goed als hetzelde beleid en hier is ook altijd zo op gemodereerd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...