niels123 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) waar is area 69???? <_< en warom dengt iedereen dat ik sa illegaal heb Bewerkt: 5 juli 2005 door niels123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) waar is area 69???? <_< hier ligt dat: Bewerkt: 5 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Waarom zet je er in het eastereggforum ook een topic over? Ze hebben daar je je vraag toch ook al beantwoord? hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 was area 69 niet iets ondergronds ? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Nee, alleen in een missie kan je dan onder de grond in area 69. Of, je moet er in via blue hell.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Nee, alleen in een missie kan je dan onder de grond in area 69.Of, je moet er in via blue hell.. Of met de armax . die ik hopelijk morgen binnen krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ok dan doe maar slotje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ok dan doe maar slotje Er hoeft niet overal een slotje op . Misschien hebben andere mensen nog vragen hierover... En anders laten we het gewoon rusten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 area 60 is toch met de jetpack??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik geloof dat die jetpack bij je eigen vliegveld ligt (of zit er verschil tussen area 69 en area 60 :huh: ) en niet in area 69.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik geloof dat die jetpack bij je eigen vliegveld ligt (of zit er verschil tussen area 69 en area 60 :huh: ) en niet in area 69.. Ja... maar Nadat je de missie in Area 69 Hebt gehaald... dat moet je vluchten met een Jetpack... Na die missie ligt de JetPack bij je eigen vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Je moet de jetpack wel bij area69 stelen. maar later is ie gewoon bij je eigen vliegveldje . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Nee, alleen in een missie kan je dan onder de grond in area 69.Of, je moet er in via blue hell.. Hoe kom je in de blue hell dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn al verschijdene topics over Blue Hell. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn al verschijdene topics over Blue Hell. Ghehe... die was ik even vergeten :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.