Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Nee, alleen in een missie kan je dan onder de grond in area 69.Of, je moet er in via blue hell.. Hoe kom je in de blue hell dan? bij de ps2. Moet je naar de gym in LS gaan. Dan al die ventjes daar neerknallen. Dan links van de deur de cheat van de jetpack doen en naar boven vliegen. Gebruik de zoekfunctie voor meer info. er is ergens een kaart geplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Gebruik de zoekfunctie eens, er zijn al verschijdene topics over Blue Hell. Ghehe... die was ik even vergeten :unsure: Dit was een dubbele post... mijn excuses !!! Bewerkt: 6 juli 2005 door EquinoX91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Hoe kom je in de blue hell dan? bij de ps2. Moet je naar de gym in LS gaan. Dan al die ventjes daar neerknallen. Dan links van de deur de cheat van de jetpack doen en naar boven vliegen. Gebruik de zoekfunctie voor meer info. er is ergens een kaart geplaatst. Ging je zo niet naar Blue Heaven? Ik d8 dat je ergens bij mad doog's huis naar Blue Hell moest gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.