.Senne Geplaatst: 11 september 2011 Rapport Geplaatst: 11 september 2011 Hai! Ik zag net op Amazon.co.uk een Offspring T-shirt dat ik erg graag zou willen kopen. Dit is het: http://www.amazon.co.uk/Offspring-F88ked-Black-T-Shirt-Small/dp/B0049FIT46/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1315734281&sr=8-1 Nu heb je bij de maat maar twee keuzes: Small en XL. Als je dan op "Sizing Info" klikt, dan staat er: Small: 36-38 inches XL: 42-44 inches Ik heb even wat gegoogled, en klopt het dat die getallen staan voor de borstomtrek (dus onder beide oksels, rond de borst) staan? Dat heb ik dan via zo'n chart geconverteerd naar centimeters, en dat zei iets van een 107 centimeter. Nu heb ik m'n eigen borstomtrek gemeten, en die is +- 102 centimeter. De vraag is nu: klopt wat ik hierboven allemaal vertel, en zal het t-shirt mij ongeveer passen? Ik vind het altijd zo'n risico om t-shirts online te bestellen omdat ze dan meestal koeien te groot zijn. Alvast bedankt! Reageren
commando Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 (bewerkt) het hangt er ook natuurlijk vanaf; de ene zit anders (groter, kleiner / korter, langer) dan de andere... vooral met een bestelling via het buitenland is het dan maar gokken . maar inderdaad, om die zelfde reden bestel ik liever mijn shirts niet via het internet ( hou nog echt van het zelf passen ). Shirts met opdruk kan je trouwens ofc ook zelf laten maken, maar ook daarbij is het uitproberen . Bewerkt: 24 oktober 2011 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.