Jump to content

Grafische instellingen lukt niet


gjboy1

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb pas gta 4 gekocht maar nu kan ik de grafische instellingen niet veranderen. Alles staat op het lagst.

Heb eeb asus laptop, net nieuw met een intel core i7 6 gb werkgeheugen en 2 gb geforce gt 555m.

Asjeblieft help me want ik word er shagorijnig van!

Link to comment
Delen op andere websites

hm.. als het niet hoger kan dan kan hij het waarschijnlijk niet aan maar lijkt me sterk met zo'n goede laptop

:{ ik snap het zelf ook niet sorry ik hoop dat iemand anders je kan helpen ;)

dank je, ik kan ook de goede resolutie niet instelllen hij stottert niet ofzo maar het kan gewoon niet

Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart is sowieso te slecht. Je kan beter GTA IV op een Desktop spelen dan een Laptop. Je kan ook altijd bij Hardware een Topic aanmaken met een lijstje. Ik raad je aan om eerst dit Topic te gaan lezen, Klik hier. Iemand kan een PC voor je samenstellen. Als je GTA IV op een Desktop wil spelen zit je rond de 800 euro. Dit is dan zonder beeldscherm toetsenbord etc. Je kan desnoods ook altijd even andere Topics gaan bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart is sowieso te slecht. Je kan beter GTA IV op een Desktop spelen dan een Laptop. Je kan ook altijd bij Hardware een Topic aanmaken met een lijstje. Ik raad je aan om eerst dit Topic te gaan lezen, Klik hier. Iemand kan een PC voor je samenstellen. Als je GTA IV op een Desktop wil spelen zit je rond de 800 euro. Dit is dan zonder beeldscherm toetsenbord etc. Je kan desnoods ook altijd even andere Topics gaan bekijken.

Dat is gelul.

Een gt555m is goed genoeg voor gta iv.

Mijn desktop koste €420 en ik kan gta iv spelen op een resolutie van 1280x1024, met alle settings op medium-high.

Detail distance op 100, zelfde geldt voor die twee andere balken, die staan ook op 100

Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart is sowieso te slecht. Je kan beter GTA IV op een Desktop spelen dan een Laptop. Je kan ook altijd bij Hardware een Topic aanmaken met een lijstje. Ik raad je aan om eerst dit Topic te gaan lezen, Klik hier. Iemand kan een PC voor je samenstellen. Als je GTA IV op een Desktop wil spelen zit je rond de 800 euro. Dit is dan zonder beeldscherm toetsenbord etc. Je kan desnoods ook altijd even andere Topics gaan bekijken.

Beste,

Wat jij zegt slaat ergens op. Hij doet het bij me broer op een slechtere videokaart wel. En wat heb dat met de resolutie te maken. Alles wat ik bji grafisch instel, verandert niet. Het springtgelijk terug. Al zou die videokaart slecht zijn dan kan ik wel instellingen veranderen. Toch. En ik ken zelf wel iemand die pc's bout. Bedankt voor je reactie en aanbod

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...