Bossinkje Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ik heb gisteren de mod RealGTA3 gedownload. In de Readme staat dit: AFTER WIZARD'S END, PLEASE FINISH THE INSTALLATION BY DELETING TXD.IMG AND TXD.DIR FROM GTA3'S "MODELS" DIRECTORY!!! Alleen heb ik die twee bestanden niet in de models staan. Het gevolg is dat de mod er wel instaat, maar dat sommige auto's helemaal wit zijn, en sommige gedeeltelijk. Wat moet ik nou doen? Reageren
.Senne Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Zeker dat je in de map "models" kijkt en nergens anders in? Misschien even eens proberen verborgen bestanden zichtbaar te maken in mapopties. Long time no see, btw. Hoi. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Zeker dat je in de map "models" kijkt en nergens anders in? Misschien even eens proberen verborgen bestanden zichtbaar te maken in mapopties. Long time no see, btw. Hoi. Hoi 't Is inmiddels opgelost.. Heb GTA III opnieuw geinstalleerd en meteen daarna RealGTA3.. Hij loopt nu alleen vast na een paar minuten spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.