Bassieboy35 Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Hey, Na wat hulp van Jacky-2007 zei hij mij dat het leuk was om mijn mod op GTAForum te zetten, uiteraard wil ik dat nu gaan doen. Maar ik zou niet weten hoe je een winrar bestand maakt met daarin de mod (in dit geval de vertaling) en het kladblok bestand. Zou iemand mij dit uit kunnen leggen? Alvast bedankt Mvg bassieboy35 Reageren
Basssss Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Tada, Winrar gebruiken is wel een van de basis dingen van een computer gebruiken lijkt me. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ik weet wel hoe je het moet gebruiken maar om er een mapje van te te maken dus bestanden samenvoegen en die je dan later kan downloaden. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Rechtermuisknop op je mapje/bestand -> Toevoegen aan archief... -> Ok. Tada, je hebt je WinRAR bestandje. En dan sleep je de readme er nog eventjes bovenop om die er ook in te stoppen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2011 (bewerkt) Lol zo makkelijk :$ Bedankt trouwens ga het zo uit proberen of morgen. Bewerkt: 12 september 2011 door bassieboy35 Reageren
Basssss Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ik zei toch dat het niet moeilijk was. Dit was ook makkelijk op het internet te vinden, misschien een idee om voortaan verder te kijken dan je neus lang is. (Met andere woorden, scroll naar beneden op die pagina) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Als het nà de uitleg nog steeds niet zou lukken kan je me de bestanden senden via msn ofzo. Ik zet ze dan in een .RAR bestandje. Alleen als het nodig is Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Het liefst leer ik het natuurlijk zelf , maar mocht dat niet lukken doe ik dat wel bedankt voor het aanbod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.