daniel-racer Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Ik heb een auto in gta4 geplaats en die wil ik nu weghalen maar ik weet niet hoe. Ik deed export met sparkIV maar de gemodde auto was er nog steeds. Iemand enig idee? Ik haal de auto weg omdat als ik een bocht neem hij gelijk omkantelt. Ik rij gwn met de verkeer mee. Ligt dat aan de handling? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Je moet hem wel exporteren voor de originele dat kan het enigste zijn. Reageren
daniel-racer Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Je moet hem wel exporteren voor de originele dat kan het enigste zijn. Dat had ik ook gedaan, maar hij blijft nog steeds... Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik hoop dat je de originele bestanden van de auto gesaved hebt als back-up. Het enige dat je dan moet doen is die bestanden importeren in je .img via SParkIV, en dan zou de auto weer standaard moeten zijn. Je kan ook gewoon de handling.dat aanpassen, waarschijnlijk zat bij de mod een custom handling line voor de auto. Kopieer en plak op de juiste plaats in handling.dat zoals waarschijnlijk wel beschreven staat in de readme, en dan is je probleem ook gewoon opgelost. Reageren
daniel-racer Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik hoop dat je de originele bestanden van de auto gesaved hebt als back-up. Het enige dat je dan moet doen is die bestanden importeren in je .img via SParkIV, en dan zou de auto weer standaard moeten zijn. Je kan ook gewoon de handling.dat aanpassen, waarschijnlijk zat bij de mod een custom handling line voor de auto. Kopieer en plak op de juiste plaats in handling.dat zoals waarschijnlijk wel beschreven staat in de readme, en dan is je probleem ook gewoon opgelost. bedankt het is opgelost Reageren
daniel-racer Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik hoop dat je de originele bestanden van de auto gesaved hebt als back-up. Het enige dat je dan moet doen is die bestanden importeren in je .img via SParkIV, en dan zou de auto weer standaard moeten zijn. Je kan ook gewoon de handling.dat aanpassen, waarschijnlijk zat bij de mod een custom handling line voor de auto. Kopieer en plak op de juiste plaats in handling.dat zoals waarschijnlijk wel beschreven staat in de readme, en dan is je probleem ook gewoon opgelost. Dan heb ik nog een vraag moet ik de handling van de auto aanpasse of de handling van de spel en dan daar die auto zoeken? En wat moet ik dan aanpasse? Bv de draaicirkel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.