Jump to content

[NEW][850€]Cessna


cessna

Recommended Posts

Hallo Iedereen,

Mijn naam is James,

En ik ben 14 Jaar oud.

Ik heb nu een Acer laptop met een intel core i5 en intel HD Grapics :( Dat draait goed met "Kleine" Games maar zelfs games als mincraft heeft ie moeite mee,

Dus zou ik graag een goede laptop willen, zoals in de titel is mijn Budget 850,- euro.

Wat ik wil:

Budget : 850 Euro

Doel : De meeste nieuwe spellen toch wel op medium/high kunnen spelen BV. Gta 4/Crysis Enz.

Soort PC : Laptop

Merk Pc : maakt niet echt uit maar ik heb goede ervaringen met Acer

Benodigden : niets

Besturing : Voorkeur gaat uit naar Windows 7

Zelf Samenstellen ? : Liever niet

Overklokken : Nee

Ik heb zelf ook aardig al wat gezocht en ik vond deze 2 toch wel goed

1.Asus i5 2410M + Nvidia GeForce GT 540M + 6GB Ram LINK : http://www.kieskeurig.nl/laptop/asus/k73sv-ty211v/specificaties/967599/

2.Acer i7 2630QM + NVIDIA GeForce GT 540M + 8GB Ram LINK : http://www.laptopshop.nl/product/138038/acer-aspire-5750g-2638g64mn.html

Alleen weet ik niet goed hoe het is met harde schijven, de een heeft 5400 RPM Terwijl de ander weer 7400 RPM heeft ?

En mijn laatste vraag is een i7 het waard is het echt zovel beter ?

Groeten Cessna,

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

7400RPM geeft ongeveer 10%-20% snelheidswinst, maar meestal is dit moeilijk te vergelijken omdat sommige harde schijven erg slecht presteren.

En een i7 zou ik aanraden als je bijvoorbeeld wil gaan converteren (omzetten van videos) of zeer zware games zoals GTA IV wil spelen (zorgt meestal voor paar fps meer). Wil je liever een 17 inch of een 15 inch? Ik kan namelijk nog wel wat meer laptops zoeken in deze prijsklasse, misschien zelfs met een wat betere videokaart.

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

7400RPM geeft ongeveer 10%-20% snelheidswinst, maar meestal is dit moeilijk te vergelijken omdat sommige harde schijven erg slecht presteren.

En een i7 zou ik aanraden als je bijvoorbeeld wil gaan converteren (omzetten van videos) of zeer zware games zoals GTA IV wil spelen (zorgt meestal voor paar fps meer). Wil je liever een 17 inch of een 15 inch? Ik kan namelijk nog wel wat meer laptops zoeken in deze prijsklasse, misschien zelfs met een wat betere videokaart.

Bedankt voor de reactie,

Ik denk dat ik toch maar richting de i7 ga zoeken.

Inch maakt niets uit, alvast bedankt voor het zoeken

Groeten

Bewerkt: door cessna
Link to comment
Delen op andere websites

Een 7200 toeren schijf heeft ten opzichte van een 5400 toeren schijf dat er wat betere prestaties mee worden behaald. Het nadel is dan ook dat een 7200 toeren schijf meer energie vebruikt dan een 5400 toeren schijf en dat resulteerd in een kortere werktijd op een acculading. Het is een afweging die je zelf moet maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een 7200 toeren schijf heeft ten opzichte van een 5400 toeren schijf dat er wat betere p mee worden behaald. Het nadel is dan ook dat een 7200 toeren schijf meer energie vebruikt dan een 5400 toeren schijf en dat resulteerd in een kortere werktijd op een acculading. Het is een afweging die je zelf moet maken.

Zijn die prestaties nou echt veel beter zou dit veel uitmaken met games zoal gta 4 ?

En de laptop die ik in de begin post beschrijf met de i7 kan ik dan gta 4 High spelen ?,

sorry voor de vragen maar ik wil wel een goede laptop hebben.

Groeten James

Link to comment
Delen op andere websites

Met een Nvdea 540M GTA: IV op High spelen? Ik steek er m'n hand niet voor in het vuur. Een goede framerate @ medium is zeker.

Laptopkoeler raad ik aan als je vaak IV wilt spelen.

Wat zou dan een goede laptop zijn om gta 4 op high te spelen of in de buurt daarvan ?

En hoewel dit topic over laptop gaat, zou ik voor het geld anders een betere desktop krijgen als laptop ?zo ja welke

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou dan een goede laptop zijn om gta 4 op high te spelen of in de buurt daarvan ?

Eentje die veel te duur is..Dan denk ik aan Alienwares. Alsnog, die laptops worden ook warm hoor.

En hoewel dit topic over laptop gaat, zou ik voor het geld anders een betere desktop krijgen als laptop ?zo ja welke

Ja, een samengestelde pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een samengestelde pc.

Zou iemand dan een voorbeeld kunnen geven van een samengestelde pc ?

Ik wil alleen gta 4 (dan weet ik dat ik nog een paar jaar vooruit kan met games) kunnen spelen op High en dan omgeveer 30-40 fps

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Alienware is niet nodig om GTA IV op high te spelen. Het ligt er trouwens ook aan of je high of very high bedoeld.

Met MSI GE620DX-297NL kan je bijna alle opties wel op high draaien.

Met een Asus G53SW-SX105V kan je alles wel op very high spelen (op de shadows na). Deze kost wel 920 euro.

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Alienware is niet nodig om GTA IV op high te spelen. Het ligt er trouwens ook aan of je high of very high bedoeld.

Met MSI GE620DX-297NL kan je bijna alle opties wel op high draaien.

Met een Asus G53SW-SX105V kan je alles wel op very high spelen (op de shadows na). Deze kost wel 920 euro.

Maar alienware hebben wel de beste gaming laptops . zoals een intel core i7 2960xm of GTX 580m sli dat ander merk het niet hebt . maar het kost natuurlijk wel heel veel .

Bewerkt: door danny24
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties ook voor de links ik denk dat ik dan maar die neem (de MSI)

de vraag High of very high = high niet maxed out of zo,

Alienware is gewoon te duur dat kan ik niet betalen.

bedankt voor de informatie, als iemand nog iets beters weet desktop of laptop reageer AUB ik wil het liefst een laptop maar desktop is ook goed.

Link to comment
Delen op andere websites

op welke resolutie?

Op de resolutie van het laptopscherm natuurlijk.. Daar houd ik wel rekening mee :D

@danny, ja klinkt geweldig maar heb je die prijs wel gezien? de GTX 580m kost al 1200 dollar boven de startprijs van 1900.. Reken maar uit :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...