Jump to content

[NEW][850€]Cessna

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor alienware betaal je voor de kast en het merk de helft van de prijs...

Nonsens, je vindt geen betere laptop voor die prijs(meestal dan toch).

Alsnog, pas op voor de warmte die de laptop produceert. Zowat elke laptop heeft een cooling pad nodig als ie games speelt..

Geplaatst:

Alienware is niet nodig om GTA IV op high te spelen. Het ligt er trouwens ook aan of je high of very high bedoeld.

Met MSI GE620DX-297NL kan je bijna alle opties wel op high draaien.

Met een Asus G53SW-SX105V kan je alles wel op very high spelen (op de shadows na). Deze kost wel 920 euro.

Dankje wel ik ben van plan om de MSI te kopen, iedereen die in dit topic heeft gereageerd ERG bedankt !

voor julie hulp en advies.

Groeten James

Ps: Als iemand nog een betere weet zeg het AUB.

Geplaatst:

Voor alienware betaal je voor de kast en het merk de helft van de prijs...

Nonsens, je vindt geen betere laptop voor die prijs(meestal dan toch).

Alsnog, pas op voor de warmte die de laptop produceert. Zowat elke laptop heeft een cooling pad nodig als ie games speelt..

Nonsens,

BTO notebooks biedt dezelfde hardware voor een lagere prijs, dus die zijn duidelijk goedkoper.. Maar het nadeel van hun is dat de case erg standaard en groot is. Bij alienware betaal je dus degelijk wel veel geld voor het logo, en de extra opties zoals keyboard verlichting.

En als je wilt gamen hoef je niet altijd zon cooling pad aan te schaffen, zo'n cooling pad zal alleen helpen zodat je een langere levensduur hebt van de laptop. Sommige laptops hebben zelfs speciale koeling die wel goed werkt, maar dan kom je altijd uit bij een game design en dat moet meestal net je smaak maar zijn.

Geplaatst:

Maar het nadeel van hun is dat de case erg standaard en groot is.

Nuff said.

Sommige laptops hebben zelfs speciale koeling die wel goed werkt, maar dan kom je altijd uit bij een game design en dat moet meestal net je smaak maar zijn.

Nuff said.

Geplaatst:

Maar het nadeel van hun is dat de case erg standaard en groot is.

Nuff said.

Sommige laptops hebben zelfs speciale koeling die wel goed werkt, maar dan kom je altijd uit bij een game design en dat moet meestal net je smaak maar zijn.

Nuff said.

En de alienware zou hier geen last van hebben?

Geplaatst:

Standaard zou ik Alienware niet noemen nee..Dat je betaalt voor het uiterlijk(dat kost ook wat) vind ik best normaal. Als je teveel betaalt voor het uiterlijk, dan is het een slechte aankoop.

Geplaatst:

Bij Alienware betaal je ook teveel voor het uiterlijk. Hun laptops zijn ietwat overpriced als je ze vergelijkt met MSI, Asus en kleinere merken als BTO en XXODD enzovoorts (al is XXODD eigenlijk zeer vergelijkbaar met Alienware).

Geplaatst:

Wie zegt dat AlienWare niet zwaar overpriced is moet zijn huiswerk nog eens doen. De goedkoopste AlienWare laptop kost 799 euro en voor dat geld krijg je een Core i3 met GT540. Voor dat geld moet je prima een laptop kunnen vinden met een Core i5 in plaats van een Core i3.

Bovendien ben ik ook niet helemaal weg van Dell. (AlienWare = Dell) Tis net als met Apple duurder dan normale computers en de aftersales/service is zwaar niks. Maar dat is mijn mening. Je betaald echt puur voor het desing.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...