BiglifeRPG Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Hallo, Ik heb dus gta iv op mijn laptop en patch 1.0.7.0 geinstalleerd maar nu werkt hij niet meer :S... Als ik op het GTA IV icoontje druk op mn desktop zie je die cd draaien en daarna gebeurd er niks Kan iemand me helpen want ik wil online spelen Mvg, BiglifeRPG Reageren
xyzze01 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 heb je ook lang gewacht? bij mij duurt het altijd ook ff Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 heb je ook lang gewacht? bij mij duurt het altijd ook ff Ja Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik weet toevallig dat je een trainer had toch? je moet die scripthook, Dsound en misschien de trainer updaten door een nieuwere versie erin te zetten. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik weet toevallig dat je een trainer had toch? je moet die scripthook, Dsound en misschien de trainer updaten door een nieuwere versie erin te zetten. Heb geen trainer meer want ik fresh install gedaan Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Ga anders even naar C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV en voer daar LaunchGTAIV.exe als administrator uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.