PatricknL Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik krijg meschien een betere laptop/PC Maar ik dacht als je opnieuw installeert werkt code niet. Kan ik opnieuw installeren? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Als je GTA van de pc verwijdert heb je ook een optie om die code weer uit de database van rockstar te halen geloof ik maar de code kun je ook gewoon onbeperkt gebruiken Bewerkt: 13 september 2011 door Jarno91 Reageren
PatricknL Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Dus als ik die code van het boekje weer intyp lukt hij gewoon? Reageren
PatricknL Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 En als het nou niet werkt... Tss mijn GTa is zoo sloom en Multiplayer werken niet . Maar gelukkig weet ik nu dat je opnieuw kan installeren op een andere pc Ow en hoe log je in op LIVE terwel je GTA speelt? >>> Door Jacky-2007: Triple-post samengevoegd. Gebruik de "Bewerk-knop" onderaan je bericht als je nog iets wil toevoegen om dubbel-posten te voorkomen! <<< Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ow en hoe log je in op LIVE terwel je GTA speelt? Op de Home button duwen. (Die schuin onder Print screen). Reageren
PatricknL Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Oke >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd, gebruik de "bewerk"-knop rechts onderaan je bericht als je nog iets wil toevoegen.<<< Hmmm.. live openen werkt niet mer Home knop ;l Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Heb je toevallig "xlive.dll" in je GTA IV map staan? (bijvoorbeeld voor een modificatie?) Reageren
PatricknL Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Ja, die heb ik? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Ja, die heb ik? XLiveless (xlive.dll) zorgt ervoor dat Games for Windows LIVE uitgeschakeld wordt, dus dat is de reden waarom de Home-toets bij jou niets doet. Als je xlive.dll (tijdelijk) verwijderd of verplaatst uit de GTA IV map dan zal Games for Windows LIVE terug werken. Reageren
PatricknL Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Waarom maken ze dat bestand dan?! ;p Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Die werkt alleen goed voor singleplayer wil je toch echt online moet je de dsound hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.