Alphatwin Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Beste, mensen op het forum. Ik zou graag een Laptop willen die GTA IV goed aankan, ik heb al een goede desktop game pc maar ik ga liever voor een laptop. Budget: 500-600 Euro Doel: De meeste nieuwe spellen kunnen spelen op Medium/High. Soort PC: Laptop Merk: maakt niet echt uit Benodigdheden: niets Besturing: Windows 7 Zelf Samenstellen: Nee Overklokken: Nee Het liefst zou ik een laptop willen met minimaal Intel Core i5 en een videokaart van 1GB. Mvg, Alphatwin Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Beste, mensen op het forum. Ik zou graag een Laptop willen die GTA IV goed aankan, ik heb al een goede desktop game pc maar ik ga liever voor een laptop. Budget: 500-600 Euro Doel: De meeste nieuwe spellen kunnen spelen op Medium/High. Soort PC: Laptop Merk: maakt niet echt uit Benodigdheden: niets Besturing: Windows 7 Zelf Samenstellen: Nee Overklokken: Nee Het liefst zou ik een laptop willen met minimaal Intel Core i5 en een videokaart van 1GB. Mvg, Alphatwin Doe er 100 euro bij en ik weet een goede voor je Bewerkt: 13 september 2011 door BiglifeRPG Reageren
Alphatwin Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Beste, mensen op het forum. Ik zou graag een Laptop willen die GTA IV goed aankan, ik heb al een goede desktop game pc maar ik ga liever voor een laptop. Budget: 500-600 Euro Doel: De meeste nieuwe spellen kunnen spelen op Medium/High. Soort PC: Laptop Merk: maakt niet echt uit Benodigdheden: niets Besturing: Windows 7 Zelf Samenstellen: Nee Overklokken: Nee Het liefst zou ik een laptop willen met minimaal Intel Core i5 en een videokaart van 1GB. Mvg, Alphatwin Doe er 100 euro bij en ik weet een goede voor je Dankjewel voor de reactie, en welke laptoo had je dan in gedachten? Ik dacht persoonlijk aan deze: http://www.bol.com/nl/p/computer/packard-bell-easynote-ts11-hr-043-i5-2410m-2-3-ghz-4gb-ddr3-ram-500gb-hdd-gt520m-15-6-inch/9000000011618097/index.html Mvg Reageren
Woody268 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Omdat je spellen op med - high wil spelen is dat geen goede laptop want de grafische kaart is zwak. Met deze videokaart zal je GTA IV op low kunnen spelen, nfs shift op low, crysis 2 op low, cod black ops op med, mafia 2 op low dus deze laptop heeft een zwakke videokaart. Bewerkt: 13 september 2011 door woody268 Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Laat ik eerst voorop stellen dat je geen echte game laptop kan kopen voor 500/600 euro. Voor dat geld heb je een goede multimedia laptop waar je welliswaar ook op kan gamen, maar het zal geen geweldige ervaring zijn en hoge instellingen kun je ook wel vergeten. Dan kom je uit bij laptops van 1000+ euro. Die laptop die jij zelf al gevonden hebt is in princiepe leuk, zeker voor je budget. De processor is aardig snel en de videokaart is ook wel redelijk. Bepaalde leden van dit forum, waaronder volgens mij ook MegaPilot, claimen dat zij op een laptop met die grafische kaart GTA IV soepel draaien op medium settings. Dit wel op een erg lage resolutie, en sowieso heeft die laptop van zichzelf al een redelijk kleine resolutie voor games. Dus om nu echt vol enthousiasme te zeggen dat je voor gaming direct voor die laptop zou moeten gaan, is niet rieel. Bewerkt: 13 september 2011 door Sprunk Reageren
Woody268 Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Een veel betere laptop dan deze zal je niet vinden denk ik: Klik Reageren
Alphatwin Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Een veel betere laptop dan deze zal je niet vinden denk ik: Klik Bedankt voor jullie snelle reacties. Dit zijden ze ook toen ik mijn desktop pc ging samenstellen. Ik heb nu inmiddels mijn samengestelde desktop pc al een jaar en die runt GTA IV prima op High. En dat je voor 1000 pas een goede laptop hebt is niet helemaal waar voor 750 euro heb je al een i7 met 8 GB ram en 1 gb videokaart. Mvg Reageren
.Senne Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Voor een Game-laptop, zoals Sprunk al zei, betaal je 1000+ (probeer maar eens een laptop te vinden met i7 én GTX560 of beter voor minder dan 1000 euro, bijvoorbeeld). Voor een sterke multimedia laptop betaal je +-750 euro, en daar kan je ook nog wel op gamen, al zal het niet geheel te vergelijken zijn met een gaming-laptop. Voor een allround laptop betaal je +- 600 euro, en je mag al blij zijn als je er echt zware spellen vloeiend op kan spelen met hoge resolutie. De Acer die Woody hierboven al postte is waarschijnlijk inderdaad zo'n beetje het beste wat je zal kunnen vinden binnen jouw budget, zijnde een i5, een GT540M, 4GB ram en voldoende opslag. Om je even uit een droom te halen: Een videokaart met 1GB VRAM maakt niet direct dat het een erg sterke kaart is. Truukjes van fabrikanten en reclame: mensen zien 1GB Vram en denken onmiddellijk "nou, dat is meer dan wat je standaard ziet dus moet ie wel een echte krachtpatser zijn". Niet dus. Bewerkt: 13 september 2011 door .Senne Reageren
Sublime Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 De grootte van alleen het videogeheugen zegt dus niets over de snelheid en performance voor het gamen. Toch is minstens 512MB wel handig voor de nieuwste games, zoals gezegd hier mag je nooit alleen naar kijken. Er zijn wel betere laptops qua video performance dan die acer, maar veel zal het niet verschillen: MSI GE620DX-297NL - GT 555M (bijna alles op high) Asus G53SW-SX105V - GTX 460M (bijna alles op very high) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Die laptop die jij zelf al gevonden hebt is in princiepe leuk, zeker voor je budget. De processor is aardig snel en de videokaart is ook wel redelijk. Bepaalde leden van dit forum, waaronder volgens mij ook MegaPilot, claimen dat zij op een laptop met die grafische kaart GTA IV soepel draaien op medium settings. Dit wel op een erg lage resolutie, en sowieso heeft die laptop van zichzelf al een redelijk kleine resolutie voor games. Dus om nu echt vol enthousiasme te zeggen dat je voor gaming direct voor die laptop zou moeten gaan, is niet rieel. Helaas, de GT520M is te zwak om op medium te spelen(ik heb een 525M die net dat tikkeltje sterkte is en dat tikkeltje is echt benodigd voor IV). Oja, ik speel nu al een paar weken geen IV meer, ik wacht op m'n laptopkoeler(kan ik je vrijdag meer over vertellen). Geen enkele laptop blijft 'gezond' qua temperatuur tijdens het spelen van IV, dus als je je laptop wilt houden voor een lange tijd raad ik een laptopkoeler aan. Want serieus, de tempraturen die je met IV bereikt zijn niet gezond. Met m'n 525M heb ik gemiddeld 34.96 FPS wat best nice is. De 520M haalt weliswaar zéér makkelijk low settings, maar zijn FPS voor medium settings kunnen niet al te hoog liggen.. Reageren
Sublime Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Idd, over het algemeen worden laptops zeer heet bij het spelen van zware spellen zoals GTA IV. Maar, als uitzondering kan ik je wel de G53SW van Asus aanraden, Ik heb zelf de 17 inch en deze raakt bij een volle load nooit boven de 60 graden (terwijl andere laptops soms wel 90 graden bereiken). Maarja, het design moet je dan maar net aanstaan.. en hetzelfde geld voor de prijs. Reageren
Woody268 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Zijn budget is tot een € 600 en jij raad een laptop van € 920 aan? Reageren
Sublime Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) Zijn budget is tot een € 600 en jij raad een laptop van € 920 aan? Uhm, ja merk het nu ook , maarja dat geeft een indicatie voor de eisen die je stelt. Voor de prijsklasse rond de 600 moet je het inderdaad met een GT 540m doen. Maar met de MSI voor 800 kan je dus GTA IV wel op high spelen, maar dus wel veel hitte en geluidsproductie zal ook wel tegenvallen denk ik.. Bewerkt: 14 september 2011 door Maikle Reageren
Alphatwin Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Ik heb besloten mijn Game Pc die ik nu heb te gaan upgraden. Bedankt voor al jullie hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.