Jump to content

Pirates of the Caribbean 4: On Stranger Tides

linux-or-unix

Recommended Posts

Hallo forumvlegels,

Ik vroeg mij af wat jullie eigenlijk vinden van Pirates of the C. 4. Als ik er een cijfer voor zou moeten geven, dan was dat een 5, en wel om de volgende redenen:

-er missen een flink aantal acteurs, namelijk:

*Elizabeth Swann (Keira Knightley)

*William (Orlando Bloom)

*Elizabeth's vader

*die gozer met dat jeukende galzen oog

*die kale gozer die altijd bij die jeukende oog gozer is

*Norrington

*Davey Jones (ja okee, hij ging dood, maar er word geeneens naar verwezen)

-die "vriendin" van Captain Jack heeft maar een erg raar accent vind ik.

-ook vind ik dat ze een flink aantal dingen hetzelfde doen:

*weer van die lijpe wezens die niet dood kunnen

*weer op balken vechten [deel 1, Orlando v.s. Johnny]

-en als allerlaatste, vind ik het zwaar irritant dat, Captain Jack's zijn vader wel eventjes voorbij komt maar voor de rest geen rol speelt, en dat Blackbeard geen fikkende lonten in zijn baard heeft. :)

Wat vind jij ervan? Post het hier.

Laterz,

T.J.

@Mod/Admin, otpictitel heb ik fout geschreven :(

Bewerkt: door linux-or-unix
Delen op andere websites

Ik vond het een prima film hoor. Dat sommige acteurs niet meededen kwam omdat die acteurs niet meer mee wouden doen, en je kunt ze moeilijk dwingen. Het accent van die meid komt omdat ze van Spaanse afkomst is (volgens mij), ergens halverwege scheld ze Jack ook uit in het Spaans. Daarnaast had Blackbeard volgens mij een flink rokende baart, moet je maar beter kijken. :puh:

Edit: Bovendien is het verhaal voor William en Elizabeth ook afgelopen ja, ze zijn samen, hebben een kind en dergelijk. Eind goed, al goed.

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Hallo forumvlegels,

Ik vroeg mij af wat jullie eigenlijk vinden van Pirates of the C. 4. Als ik er een cijfer voor zou moeten geven, dan was dat een 5, en wel om de volgende redenen:

-er missen een flink aantal acteurs, namelijk:

*Elizabeth Swann (Keira Knightley) (dom kutwef doet lekker niet meer mee, geen problemen mee ook.

*William (Orlando Bloom) (ook dood)

*Elizabeth's vader (dies dood)

*Norrington (dies ook dood)

*Davey Jones (ja okee, hij ging dood, maar er word geeneens naar verwezen)(dood dus)

-ook vind ik dat ze een flink aantal dingen hetzelfde doen:

*weer van die lijpe wezens die niet dood kunnen

*weer op balken vechten [deel 1, Orlando v.s. Johnny]

-en als allerlaatste, vind ik het zwaar irritant dat, Captain Jack's zijn vader wel eventjes voorbij komt maar voor de rest geen rol speelt, en dat Blackbeard geen fikkende lonten in zijn baard heeft. :)

Laterz,

T.J.

@Mod/Admin, otpictitel heb ik fout geschreven :(

Leuk filmpje was deel 4 hoor, maar de vibe, al helemaal die van deel 1, is er nu toch wel af. Opbokken naar de tekentafel en wat nieuws verzinnen.

Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • 5 maanden later...

-Volgens mij zaten die 2 er wel in maar hadden een erg klein rolletje? oppassen op de flessen met de boten.

-Nogal logisch dat die vriendin een raar accent heeft, ze komt van het buitenland ook in de film. het is penelope cruz.

-Vind het ook jammer dat Jack's vader er maar zo kort in zit, hij voegt echt iets toe. Maar denk dat het is dat ie anders teveel aandacht op zich vestigt i.p.v van jack. En hij is trouwens een Zanger.

Als je denkt dat het bij 3 gebleven was, had je het mis een 4de kwam denk je dat het hier bij blijft? denk nog eens...

Ik hoor overal berichten dat johhny depp door wil blijven gaan met Potc, en als Jack sparrow wil blijven spelen omdat het zo goed gaat (uiteindelijk ook een familie film). Tot dat iedereen er genoeg van heeft.

Snap alleen niet dat ie zegt of men, dat na een financiele mislukking van films, dit het enige goeie is? Er zijn tig films van m die echt zo goed zijn.

De 3D in de film was niet echt sterk dat dingen naar voren kwamen, maar het gaf het geheel toch wel iets, zag er mooi uit.

Het is niet zo dat de film beter is dan de afgelopen reeks, die waren toch wat beter. Maar met blackbeard in the picture (die overigens dingen kan die ik niet wist) is het toch heel spannend en een ander niveau!.

Wat de romantiek betreft in die andere was het toch wat beter, het is nu niet echt afgewerkt en vooral afgekapt op goeie momenten.

Penelope cruz is ook een goeie aanvulling geweest een goeie piraat, zeker in het begin gevecht met Jack. Misschien dat hieruit wel een liefde bloeit.

De zeemeerminnen waren tof, zeker leuk omdat het eens anders is van wat je anders van ze weet.

Stukje geschiedenis/mythe van de bron des jeugd, hoewel anders dan de info die ik heb gezien/gelezen na al die tijd. Maar wel een goed voorbeeld hoe de spanjaarden vroeger waren.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...