linux-or-unix Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Hallo forumvlegels, Ik vroeg mij af wat jullie eigenlijk vinden van Pirates of the C. 4. Als ik er een cijfer voor zou moeten geven, dan was dat een 5, en wel om de volgende redenen: -er missen een flink aantal acteurs, namelijk: *Elizabeth Swann (Keira Knightley) *William (Orlando Bloom) *Elizabeth's vader *die gozer met dat jeukende galzen oog *die kale gozer die altijd bij die jeukende oog gozer is *Norrington *Davey Jones (ja okee, hij ging dood, maar er word geeneens naar verwezen) -die "vriendin" van Captain Jack heeft maar een erg raar accent vind ik. -ook vind ik dat ze een flink aantal dingen hetzelfde doen: *weer van die lijpe wezens die niet dood kunnen *weer op balken vechten [deel 1, Orlando v.s. Johnny] -en als allerlaatste, vind ik het zwaar irritant dat, Captain Jack's zijn vader wel eventjes voorbij komt maar voor de rest geen rol speelt, en dat Blackbeard geen fikkende lonten in zijn baard heeft. Wat vind jij ervan? Post het hier. Laterz, T.J. @Mod/Admin, otpictitel heb ik fout geschreven Bewerkt: 14 september 2011 door linux-or-unix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) Ik vond het een prima film hoor. Dat sommige acteurs niet meededen kwam omdat die acteurs niet meer mee wouden doen, en je kunt ze moeilijk dwingen. Het accent van die meid komt omdat ze van Spaanse afkomst is (volgens mij), ergens halverwege scheld ze Jack ook uit in het Spaans. Daarnaast had Blackbeard volgens mij een flink rokende baart, moet je maar beter kijken. Edit: Bovendien is het verhaal voor William en Elizabeth ook afgelopen ja, ze zijn samen, hebben een kind en dergelijk. Eind goed, al goed. Bewerkt: 13 september 2011 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2011 Prachtige film. Zelfde als 1, 2 en 3. En ja je mist ze op zich wel maar goed, zoals Bas al zei, je kunt ze niet dwingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2011 Heb je de andere films wel gezien? Elizabeths vader werd vermoord in deel 3 man . Voor de rest is dit verhaal gewoon een andere wending, een frisse wind in de zeilen zeg maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouveau_Riche Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2011 4 was opzich een vet verhaal,maar de acteurs die er niet in voorkwamen waren wel grappig,maar zon nieuw verhaal is ook wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2011 Top film! Pirates of the Caribbean is echt één van mijn lievenings films, de hele reeks. Jack Sparrow is mijn favorietste character en.... tja, is gewoon top film! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2011 Ik vind hem te gek @ linux: William doet niet mee, en als je het einde van PotC 3 hebt gezien weet je waarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2011 Hallo forumvlegels, Ik vroeg mij af wat jullie eigenlijk vinden van Pirates of the C. 4. Als ik er een cijfer voor zou moeten geven, dan was dat een 5, en wel om de volgende redenen: -er missen een flink aantal acteurs, namelijk: *Elizabeth Swann (Keira Knightley) (dom kutwef doet lekker niet meer mee, geen problemen mee ook. *William (Orlando Bloom) (ook dood) *Elizabeth's vader (dies dood) *die gozer met dat jeukende galzen oog *die kale gozer die altijd bij die jeukende oog gozer is *Norrington (dies ook dood) *Davey Jones (ja okee, hij ging dood, maar er word geeneens naar verwezen)(dood dus) -die "vriendin" van Captain Jack heeft maar een erg raar accent vind ik. -ook vind ik dat ze een flink aantal dingen hetzelfde doen: *weer van die lijpe wezens die niet dood kunnen *weer op balken vechten [deel 1, Orlando v.s. Johnny] -en als allerlaatste, vind ik het zwaar irritant dat, Captain Jack's zijn vader wel eventjes voorbij komt maar voor de rest geen rol speelt, en dat Blackbeard geen fikkende lonten in zijn baard heeft. Wat vind jij ervan? Post het hier. Laterz, T.J. @Mod/Admin, otpictitel heb ik fout geschreven Leuk filmpje was deel 4 hoor, maar de vibe, al helemaal die van deel 1, is er nu toch wel af. Opbokken naar de tekentafel en wat nieuws verzinnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2011 Johnny depp heeft getekend om ook nog een deel 5 en 6 te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 Echt een vette film hoor. Meesterlijke film. Kan niet wachten tot de volgende want die komt eraan. Lijkt me raar dat POC 4 zo raar eindigd. Ze gingen de black pearl terug halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 Vond je er ook nog iets goed aan, want je post alleen negatieve dingen, dan kon je het ook een 1 geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2012 *die gozer met dat jeukende galzen oog *die kale gozer die altijd bij die jeukende oog gozer is -die "vriendin" van Captain Jack heeft maar een erg raar accent vind ik. -en als allerlaatste, vind ik het zwaar irritant dat, Captain Jack's zijn vader wel eventjes voorbij komt maar voor de rest geen rol speelt, en dat Blackbeard geen fikkende lonten in zijn baard heeft. Wat vind jij ervan? Post het hier. -Volgens mij zaten die 2 er wel in maar hadden een erg klein rolletje? oppassen op de flessen met de boten. -Nogal logisch dat die vriendin een raar accent heeft, ze komt van het buitenland ook in de film. het is penelope cruz. -Vind het ook jammer dat Jack's vader er maar zo kort in zit, hij voegt echt iets toe. Maar denk dat het is dat ie anders teveel aandacht op zich vestigt i.p.v van jack. En hij is trouwens een Zanger. Als je denkt dat het bij 3 gebleven was, had je het mis een 4de kwam denk je dat het hier bij blijft? denk nog eens... Ik hoor overal berichten dat johhny depp door wil blijven gaan met Potc, en als Jack sparrow wil blijven spelen omdat het zo goed gaat (uiteindelijk ook een familie film). Tot dat iedereen er genoeg van heeft. Snap alleen niet dat ie zegt of men, dat na een financiele mislukking van films, dit het enige goeie is? Er zijn tig films van m die echt zo goed zijn. De 3D in de film was niet echt sterk dat dingen naar voren kwamen, maar het gaf het geheel toch wel iets, zag er mooi uit. Het is niet zo dat de film beter is dan de afgelopen reeks, die waren toch wat beter. Maar met blackbeard in the picture (die overigens dingen kan die ik niet wist) is het toch heel spannend en een ander niveau!. Wat de romantiek betreft in die andere was het toch wat beter, het is nu niet echt afgewerkt en vooral afgekapt op goeie momenten. Penelope cruz is ook een goeie aanvulling geweest een goeie piraat, zeker in het begin gevecht met Jack. Misschien dat hieruit wel een liefde bloeit. De zeemeerminnen waren tof, zeker leuk omdat het eens anders is van wat je anders van ze weet. Stukje geschiedenis/mythe van de bron des jeugd, hoewel anders dan de info die ik heb gezien/gelezen na al die tijd. Maar wel een goed voorbeeld hoe de spanjaarden vroeger waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.