huseyink Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 (bewerkt) hi mijn gta san andreas start maar niet als ik de game start gebeurt er gewoon niets kan iemand me helpen ik gebruik windows 7 probleem opgelost hoe gta sanadreas bijgewerkt Bewerkt: 16 september 2011 door huseyink Reageren
Nissan Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Met "niets", wat bedoel je daar nou mee? Een zwart scherm, foutmelding of gebeurd er echt gewoon niks? Heb je het overigens wel goed geinstalleerd en voldoe je aan de specs ('t is niet GTA IV maar ach)? Bij mij draait SA gewoon als een zonnetje namelijk. Reageren
huseyink Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) Met "niets", wat bedoel je daar nou mee? Een zwart scherm, foutmelding of gebeurd er echt gewoon niks? Heb je het overigens wel goed geinstalleerd en voldoe je aan de specs ('t is niet GTA IV maar ach)? Bij mij draait SA gewoon als een zonnetje namelijk. gewoon niks en ja ik voldoet aan de eisen Bewerkt: 17 september 2011 door huseyink Reageren
120134 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hoi iedereen. Ik heb GTA san andreas gekocht. Mijn computer kan het spel kwa eisen supermakkelijk aan. Als ik het spel start verschijnt het GTA san andreas scherm. Maar op het moment dat het menu zou moeten verschijnen verdwijnt het hele spel en ben ik weer terug op het bureaublad. Wat kan ik hieraan doen? Reageren
520860 Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hoi iedereen. Ik heb GTA san andreas gekocht. Mijn computer kan het spel kwa eisen supermakkelijk aan. Als ik het spel start verschijnt het GTA san andreas scherm. Maar op het moment dat het menu zou moeten verschijnen verdwijnt het hele spel en ben ik weer terug op het bureaublad. Wat kan ik hieraan doen? Installeer het spel 'ns opnieuw. Het kan zo zijn dat er tijdens de installatie iets fout is gegaan. Reageren
huseyink Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hoi iedereen. Ik heb GTA san andreas gekocht. Mijn computer kan het spel kwa eisen supermakkelijk aan. Als ik het spel start verschijnt het GTA san andreas scherm. Maar op het moment dat het menu zou moeten verschijnen verdwijnt het hele spel en ben ik weer terug op het bureaublad. Wat kan ik hieraan doen? Installeer het spel 'ns opnieuw. Het kan zo zijn dat er tijdens de installatie iets fout is gegaan. als het dan nog steeds niet werkt werk je game dan bij via rokstargames http://updates.rockstargames.com/patches/sanandreas/SA_Euro_1.01_COLD.zip en dan ubdata je hem nog eens met dit http://www.gtaforum.nl/index.php?app=downloads&showfile=67 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.