Bone Crusher Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Wat ik er van begrepen heb is dat je skills heb met lopen, zwemmen en mischien met nog meer dingen. Maar wat vinden jullie hiervan? Reageren
Le Freak Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Wat ik er van begrepen heb is dat je skills heb met lopen, zwemmen en mischien met nog meer dingen. Maar wat vinden jullie hiervan? Maakt het realistischer.. Positief dus Reageren
jojogta3 Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 ja lekker realistisch niet zo nep zo als in gta3 daar kon je gewwon soms in je dodo dwars in een flat landen Reageren
Tegh Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 daar kon je gewwon soms in je dodo dwars in een flat landen wat heeft dat met skills te maken?? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 Ik vind het cool dat ze dat hebben gedaan! I kben benieuwd hoe snel je ze kan opbouwen! IK kan neit meer wachten!!! :o B) Reageren
roppie Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 Ik ben heel blij dat ze niet meer met boven aanzicht werken net als in gta 1,2,3 Reageren
Q Dude Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 (bewerkt) Het lijkt me zeker wel cool maar dan moeten ze het wel wat moeilijker maken dan met true crime want dat was echt te simpel en dan wordt het niet leuk meer. Ik ben heel blij dat ze niet meer met boven aanzicht werken net als in gta 1,2,3 Dit hadden ze niet meer in 3 denk dat je GTA london bedoelt B) Bewerkt: 18 augustus 2004 door Q Dude Reageren
liltuner Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 ik vin het wel goed die skills,het is net als het echte leven,als je veel rent is conditie beter. Reageren
mart Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2004 ik vin het wel goed die skills,het is net als het echte leven,als je veel rent is conditie beter. mee eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.