-Nico-Bellic- Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) Ik wou Emergency Light System installeren op m'n GTA IV.. Maar wanneer ik GTA Start krijg ik de melding dat 'Grand Theft Auto niet meer werkt' en onderin verschijnt iets van DEP: Wat kan ik hieraan doen, want ik wil die ELS Mod wel heel erg graag... In de melding staat: Grand Theft Auto IV is gesloten Preventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft Grand Theft Auto IV gesloten om uw computer beter te beveiligen. Klik hier voor meer informatie. Bewerkt: 14 september 2011 door -Nico-Bellic- Reageren
xyzze01 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) licht misschien aan de firewall? zet firewall dan eventjes uit Bewerkt: 14 september 2011 door xyzze01 Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Dat heb ik al gedaan :'( Reageren
xyzze01 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 hm.. dan weet ik het niet :$ Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Het is al gelukt, slotjeee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.