boas Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Hallo Ik heb gta4 en eflc op me computer, ik heb de games twee maanden niet gespeeld en nu wilde ik weer gaan spelen en ja hoor zoals te verwachten doen ze het niet meer, altijd hetzelfde geklooi. Ik weet niet wat er fout is, ik krijg alleen de melding 'GTA4 werkt niet meer.' Weet iemand wat er mis is? Ik heb de games opnieuw geinstalleerd, nu krijg ik geen inlogscherm meer maar gaat hij de game meteen laden en dan werkt ie ook niet. Weet iemand wat er aan de and is? Moet ik nieuwe spellen kopen? Alvast bedant Boas Reageren
xyzze01 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) de nieuwste pach al gedownload? prongeluk double :$ :$ >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Sommige browsers blijven weleens hangen, inderdaad.<<< Bewerkt: 15 september 2011 door Jacky-2007 Reageren
PatricknL Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Meschien is je CD stoffig of werkt die gewoon ;l? Reageren
boas Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 de nieuwste pach al gedownload? Waar kan ik die downloaden? Is het normaal als je een patch niet hebt dat ie helmaal niet werkt? Meschien is je CD stoffig of werkt die gewoon ;l? Mijn CD werkt gewoon. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 De patch kan je hier downloaden ik weet niet of het helpt maar het kan wel zo zijn. Toevallig een mod gedownload en die niet goed geinstalleerd? Reageren
boas Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 De patch kan je hier downloaden ik weet niet of het helpt maar het kan wel zo zijn. Toevallig een mod gedownload en die niet goed geinstalleerd? Nee ik heb geen mmod geinstalleerd sinds de laatste keer dat ie het goed deed. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Oki, deed hij het nu trouwens wel met die patch? Reageren
boas Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Oki, deed hij het nu trouwens wel met die patch? Helaas niet , maar als ik games for windows opstart zegt ie dat een vereist windows onderdeel is uitgeschakeld, kan het daar aan liggen? Nu weet ik niet welk windos onderdeel dat is. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Kan je daar misschien een screentje van geven? Reageren
boas Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2011 (bewerkt) Kan je daar misschien een screentje van geven? (dat gaat niet goed) Er komt een schermpje waar op staat: een vereist windows onderdeel is uitgeschakeld, wil je leren hoe je dat probleem kan oplossen? En als je dan op help klikt komt je in de FAQ van windows live waar je ook geen zak aan hebt. Bewerkt: 15 september 2011 door boas Reageren
boas Geplaatst: 15 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Kan je daar misschien een screentje van geven? Reageren
PatricknL Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Kan je daar misschien een screentje van geven? (dat gaat niet goed) Er komt een schermpje waar op staat: een vereist windows onderdeel is uitgeschakeld, wil je leren hoe je dat probleem kan oplossen? En als je dan op help klikt komt je in de FAQ van windows live waar je ook geen zak aan hebt. Upload hem (De foto..) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 BIjvoorbeeld op imageshack.us of photobucket.com, daar kan dat. Gratis. Reageren
boas Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Dit krijg ik als ik games for windows opstart, me msn doet het trouwens ook niet meer, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Er staat probleem oplossen misschien geeft hij dan de fout aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.