Jump to content

GTA 4 werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

De patch kan je hier downloaden ik weet niet of het helpt maar het kan wel zo zijn.

Dat is de patch voor GTA IV, dit is de patch voor Episodes From Liberty City. ;) Download en installeer die, en dan praten we verder. ^^

Geplaatst:

Er staat probleem oplossen misschien geeft hij dan de fout aan.

Nee hij geeft verder niets aan, als ik op help klik kom ik in de FAQ van windows live waar ik niks aan heb.

De patch kan je hier downloaden ik weet niet of het helpt maar het kan wel zo zijn.

Dat is de patch voor GTA IV, dit is de patch voor Episodes From Liberty City. ;) Download en installeer die, en dan praten we verder. ^^

Ook dit werkt niet.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Geplaatst:

Hallo,

Ik had laatst een topic waarin ik vertelde dat mn gta 4 niet werkte, heb uiteindelijk maar windows opnieuw geinstalleerd. GTA IV doet het nog niet, maar mijn live programma's wel. Bij het opstarten verschint de error: DD3D30, heb ik opgezocht en er wordt gezegd dat ik me systeem moet rebooten, heb ik gedaan, gta werkt nog steeds niet. Weet iemand wat de code verder inhoudt en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt, Boas.

Geplaatst:

hoe heb je GTA IV geinstalleerd, want het kan zijn dat je verkeerd heb geinstalleerd denk ik, en zitten er krassen op je disc?

Geplaatst:

Ik heb je twee topics samengevoegd, aangezien ze over hetzelfde probleem van dezelfde persoon gaan.

De DD3D30-error is volgens mij een error veroorzaakt door de videokaart(drivers). Wat zijn de specs van je PC? En zijn de nieuwste drivers van je videokaart al geïnstalleerd?

De specs van je PC kan je vinden met behulp van Flitskikker Infotool en de drivers van je videokaart kan je vinden op de site van nVidia of ATI.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...