-Nico-Bellic- Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Weet iemand hoe je andere sirenes erin kunt zetten? Bijvoorbeeld dat je echte Nederlandse Politiesirenes erin kan zetten...? Heb overal wel al gezocht maar het wilt niet echt lukken :$ Reageren
myron.b Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 volgens mij kan dat niet. alleen gebouwen auto's wapens en zo. Geluiden bedoel je? Dat kan volgens mij (nog) niet. Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Het kan wel,kijk maar: Alleen bij de Download link zit gen uitleg dus weet niet hoe ik t moet installeren =$ Reageren
myron.b Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Ja... Maar je ziet dat die ook een Nederlandse politie auto heeft he. Misschien zit dat bij het 'pakket' . Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Nope kan niet Je houdt de normale politiesirene als je die politieauto erin zet... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Wat ik denk met mijn beperkte kennis van het modificeren van games: Download SparkIV, installeer het en voer het uit. Klik op Open en dubbelklik op C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\audio\Sfx\resident.rpf. Daarna klik je in de linkerkolom op RESIDENT, waarna je de Horns.ivaud exporteert (zodat je een back-up hebt) en je het gedownloade bestand (de modificatie dus) importeert. Importeren en Exporteren doe je logischerwijs door op Import en Export te klikken. Ik heb dit zelf niet geprobeerd maar heb gewoon logisch nagedacht, ik ben dan ook niet verantwoordelijk voor het eventueel fout installeren van de modificatie. Reageren
-Nico-Bellic- Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Oke, dat is gelukt. Maar nu zijn alle auto's met Sirene (Ambulance en Brandweer), die hebben nu de sirene van de Politie. KAn ik het ook nog instellen dat elke auto de goede sirene heeft of niet? Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Nee ze gebruiken allen hetzelfde geluid, je zou een mod kunnen schrijven in C++ waarmee je een custom geluid afspeelt. Maar dan moet je ook rekening houden met alle ambulances, politieauto's etc die in de buurt rijden met hun sirene op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.