Jump to content

mijn pc kan gta iv niet aan?


KoenKucharek

Recommended Posts

Je kan GTA IV wel spelen, maar dan ALLES op het aller laagst, een resolutie van 800x600, met ongeveer 10 fps.

ik ga eerst gewoon illegale downloaden van internet en dan kijk ik wel als het lukt koop ik hem ik laat het jullie nog wel weten in ieder geval bedankt voor de hulp ik ga deze tip zeker proberen.

Rapport van Koen's computer

Uitgevoerd op 9/17/2011, 3:26:35 PM

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|Acer

|Computermodel:|Aspire 7741

|Computernaam:|KOEN-PC (in werkgroep WORKGROUP)

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|Acer

|Model:|Aspire 7741

|BIOS Fabrikant:|Phoenix Technologies LTD

|BIOS Model:|Ver 1.00PARTTBL, versie V1.12

|Aansluitingen:|PCI Express Slot J6D2 (Gebruikt)

|Poorten:|

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Pentium® CPU P6100 @ 2.00GHz (Dual Core)

|Kloksnelheid:|1459MHz

|Socket & Cache(s):|CPU 1, 256KB L2 Cache, 3072KB L3 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|3765MB RAM

|Type(s):|2048MB RAM (DDR3-1334 PC3-10700 667MHz, SO-DIMM), 2048MB RAM (DDR3-1334 PC3-10700 667MHz, SO-DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:)

|Grootte:|284.81GB (284.81GB (C:) + GB (Q:) )

|Vrije ruimte:|164.12GB (164.12GB (C:) + GB (Q:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Onbekend, E: Onbekend, Q: Lokale harde schijf

|Model(len):|C: WDC WD3200BEVT-22A23T0 IDE, D: HL-DT-ST DVDRAM GT30N, E: DTSOFT Virtual CdRom Device

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Realtek

|Model:|Realtek High Definition Audio

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|Intel® HD Graphics

|Beeldprocessor:|Intel® HD Graphics (Pentium) (0x0046)

|Geheugengrootte:|1754MB VRAM

|Stuurprogramma:|igdumd64.dll,igd10umd64.dll,igdumdx32,igd10umd32, versie 8.15.10.2119

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Algemeen PnP-beeldscherm

|Schermresolutie:|1600x900 (Breedbeeld 16:9 WSXGA)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|59Hz

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|Microsoft

|Model:|Microsoft USB IntelliMouse Optical

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|USB

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Broadcom NetLink Gigabit Ethernet (Ethernet 802.3), Broadcom 802.11n Network Adapter (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: 192.168.1.6, MAC: C4:46:19:A6:A7:61, DHCP: 192.168.1.1

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|11.0

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Home Premium

|Versie:|6.1.7600

|Service Pack:|Geen [/table]

info.gifGegenereerd doorfkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, GTA IV illegaal downloaden door middel van bijvoorbeeld Torrent valt onder Warez. Het praten over danwel vermelden van het gebruiken van Warez is op dit forum niet toegestaan. Houd hier rekening mee, want voor je het weet staat er een slot op je treath.

Ten tweede, GTA IV kan met geen enkele mogelijk draaien. Kelvin kan dan wel beweren dat het wel kan, maar hij heeft er duidelijk geen verstand van of heeft niet goed naar je specificaties gekeken, want je processor is te traag en je videokaart komt niet eens in de buurt bij de vereiste. Overigens is een spel als GTA IV pas speelbaar bij minimaal 25 FPS, anders loopt het spel zo traag dat het lijkt alsof je naar een fotoslide zit te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, GTA IV illegaal downloaden door middel van bijvoorbeeld Torrent valt onder Warez. Het praten over danwel vermelden van het gebruiken van Warez is op dit forum niet toegestaan. Houd hier rekening mee, want voor je het weet staat er een slot op je treath.

Ten tweede, GTA IV kan met geen enkele mogelijk draaien. Kelvin kan dan wel beweren dat het wel kan, maar hij heeft er duidelijk geen verstand van of heeft niet goed naar je specificaties gekeken, want je processor is te traag en je videokaart komt niet eens in de buurt bij de vereiste. Overigens is een spel als GTA IV pas speelbaar bij minimaal 25 FPS, anders loopt het spel zo traag dat het lijkt alsof je naar een fotoslide zit te kijken.

Ten eerste, hij kan wel GTA IV draaien, maar op de laagste settings en een fps van 5-10.

Ten tweede, jij kan niet lezen, mijn naam is kelwin, niet kelvin.

Link to comment
Delen op andere websites

Kelwin, hij kan GTA IV niet spelen. Hoe hoog of laag je ook springt, het kan echt niet. Zijn processor is te zwak en zijn videokaart kan het spel niet eens opstarten.

Wil je alsjeblieft stoppen met beweren dat hij het spel kan draaien? Dit geeft verwachtingen voor de topicstarter en daardoor wordt hij alleen maar erger teleur gesteld als hij het spel gekocht heeft. Je bent jezelf nu alleen maar belachelijk aan het maken, want iedere dorpsgek snap dat je met 5 FPS een spel niet kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop toch GTA:SA en ga wat lekker multiplayer spelen, IV trekt deze laptop NIET. 10 FPS met die processor en die videokaart? Hoeveel geld wil je daar op zetten? :D

hij doet het gewoon aleen hij laad dinge een beetje traag maar ik kan gewoon lekker spelen hoor aleen niet zo snel maar ik snap niks van het modde ik dee er 1 en toen deed die het niet meer dus ik stap trug op sa thx voor de hulp.

ps kelwin heeft gelijk alles wat hij zei klopte wel

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...