Sprunk Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 (bewerkt) Benchmark, or it did not happen... Bewerkt: 18 september 2011 door Sprunk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Benchmark, or it did not happen... /benieuwd Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 lold :') Ik heb een laptop: Intel Core2Duo @ 2.4 GHz (geen idee welk model, kan wel ff kijken) 2 GB Ram (geen idee wat de specs ervan zijn, kan ook wel ff kijken) Mobile Intel® 4Series Express Chipset Family Ik speelde alles op zn laagste, 800x600 en low dus, ook die balkjes onder op 1, en had in benchmark wel in 5 fps!!! Is dat niet awesome? :O Gelukkig heb ik nog een desktop pc met iets betere specs Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 23 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Benchmark, or it did not happen... Hoi, Wat is bench mark? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Benchmark, or it did not happen... Hoi, Wat is bench mark? In GTA IV kun je bij de grafische opties onderin Benchmark aanklikken Daarmee test GTA IV in dit geval je PC en draait ie de uitslagen uit in een txt bestand. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 23 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2011 In GTA IV kun je bij de grafische opties onderin Benchmark aanklikken Daarmee test GTA IV in dit geval je PC en draait ie de uitslagen uit in een txt bestand. o niet gezien maar er stond wel dat mijn laptop niet aan de eisen voldeed en dat die misschien niet optimaal werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.