Jump to content

Hoofdtelefoon


-GoldWing-

Recommended Posts

Ik loop folders bij netwerkvsp, en ik spaar dan punten die ik kan inwisselen tegen leuke dingen.

ik zat vandaag dus door die shop te kijken, en ik zag al die sennheiser's er staan! :O

dus ik kan ze allemaal gratis krijgen met die punten.

ik zag de sennheiser HD 201 en de 202 II en de 205 staan, welke zal ik nemen? :)

want ik heb gelezen dat de 205 erg strak om de oren zit, maar wel de beste geluidskwaliteit heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

want ik heb gelezen dat de 205 erg strak om de oren zit, maar wel de beste geluidskwaliteit heeft?

Klopt, zit strak om de oren. Eerste week erg wennen maar daarna valt het wel mee. Krijg er zelf pas last van als ik hem minstens twee uur achter elkaar op heb.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik denk als je serieus met muziek bezig wilt zijn, of bent. En je inderdaad zelf inzingt/rapt, dan weet je zelf wel dat je voor 30 euro niet hebt wat je eigenlijk nodig hebt.

Tip: Ga eens kijken in de wat hogere klassen. Hoef je ook niet over 3 maanden weer een nieuwe aan te schaffen.. :)

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

nou ik heb een paar reviews gelezen over de 202, het schijnt dat de bouwkwaliteit niet zo goed is? en dat er heel snel een kabelbreuk onstaat?

Bij headsets is de kans erg klein op een kabelbreuk. Tenzij je mij bent, en de kamer uitloopt met de headset nog op :duh: :

small.jpg

Verder zou ik gewoon kijken welke headset het lekkerste zit, dat is namelijk erg belangrijk als je meer dan 2 uur wilt draaien.

Als ik jou was, zou ik voor de HD 202 II gaan. :tu:

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...