Jump to content

Dell Inspiron 560 MT vs GTA IV?


DENNUSZ

Recommended Posts

Hoi! ik ben dus een echte newbie hierin, maar ik zal het proberen om het helder uit teleggen.. :puh:

Ik heb dus een nieuwe computer gezien, die ik in februarie ga halen, daarbij wil ik ook GTA IV erbij kopen, alleen kan ik GTA IV wel op hoog spelen met deze Spec's? (volgens youtube kan dat wel, maar dat kan dus ook met mods zijn gedaan..)

Dell Inspiron 560 MT;

- Intel® Pentium® Dual-Core Processor E6700 (3.20GHz, 1066FSB, 2MB cache)

- Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands

- 4GB Dual Channel DDR3 SDRAM at -1MHz

- 500 GB SATA harde schijf ( rpm)

(7200 rpm) (dit maakt niks uit denk ik maar ik denk ik post het erbij)

- 512 MB NVIDIA® GeForce G310 grafische kaart

Zou dit ongeveer kunnen?

Website Inspiron 560 Desktop; http://www.dell.com/nl/p/inspiron-560/pd?oc=d005646&model_id=inspiron-560

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, toch wel? hoog hoeft niet persee, maar wel beetje op gemiddeld, maar dat het wel mooi deruit ziet, en wel rond de 25/40 fps. kan die dat wel aan?

En wat als ik hem toch op hoog zet met deze videokaart, wat voor problemen zal ik dan ondervinden.?

\/ Dat word em dan denk ik niet, aangezien ik een scherm van 1920 x 1080 heb..

Wat voor pc zou je dan aanraden? en ook heel graag van onder de 400 euro..

Bewerkt: door Green-VICE-Green
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, toch wel? hoog hoeft niet persee, maar wel beetje op gemiddeld, maar dat het wel mooi deruit ziet, en wel rond de 25/40 fps. kan die dat wel aan?

En wat als ik hem toch op hoog zet met deze videokaart, wat voor problemen zal ik dan ondervinden.?

Als je alles op hoog zet, krijg je erg veel lagg.

je kan met deze videokaart gta iv spelen met alles op low-medium, op een resolutie van 1024x784.

Link to comment
Delen op andere websites

Die videokaart kan GTA IV met moeite op low aan, met een lage resolutie (denk aan 800x600). Daarnaast is die processor ook al verouderd (snel, maar verouderd). GTA IV spelen met goede kwaliteit zal je met die PC echt niet kunnen doen, dat is sowieso al moeilijk als je een PC voor onder de 400 euro wilt. Wel kunnen de kenners in dit forum er eentje voor je samenstellen, lees even deze post door en pas het toe. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

echt MAXIMAAL; is rond de 450 euro, maar dan wil ik ook wel een best goeie, want ik speel ook Sims 3 en die kan deze pc wel op hoge kwaliteit aan, maar je hebt ook echt van die super computers (denk aan alienware) maar dat is gewoon veelste duur, maar rond de 450 euro is wel mn maximale budget, graag ook een snelle processor en 4GB Ram. merk maakt niet zo heelveel uit, zolang het maar geen Acer is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

echt MAXIMAAL; is rond de 450 euro, maar dan wil ik ook wel een best goeie, want ik speel ook Sims 3 en die kan deze pc wel op hoge kwaliteit aan, maar je hebt ook echt van die super computers (denk aan alienware) maar dat is gewoon veelste duur, maar rond de 450 euro is wel mn maximale budget, graag ook een snelle processor en 4GB Ram. merk maakt niet zo heelveel uit, zolang het maar geen Acer is. :puh:

Met een budget om een PC samentestellen om GTA IV op te spelen, ga je met dat Budget helaas niet halen. Ik denk toch dat je dan even moet door sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

iemand van me had een site waar eentje van 450 erop stond

met een 3GHz Quad core en een 1GB videokaart (volgens mij van Nvidea)

zou dat anders ook goed kunnen draaien?

Alleen wat ik nou het rare vind, al die laptops enzo die een mindere videokaart hebben die spelen ook best wel op een goeie kwaliteit.

Zoals deze;

Dat vind ik best wel mooie kwaliteit, al zeg ik het zelf.

En ik kan nu dus niet GTA IV Spelen met een Mac, maar ik heb ongeveer dezelfde Specificaties op deze als wat die gast in dat filmpje heeft?

\/ ik vind het wel mooi. ;o maar even Noobvraag: die Resource Usage is dus eigenlijk geheugen van je videokaart? dus als ik een videokaart van ongeveer 1GB heb dan zit ik wel goed? :puh:

Bewerkt: door Green-VICE-Green
Link to comment
Delen op andere websites

iemand van me had een site waar eentje van 450 erop stond

met een 3GHz Quad core en een 1GB videokaart (volgens mij van Nvidea)

zou dat anders ook goed kunnen draaien?

Alleen wat ik nou het rare vind, al die laptops enzo die een mindere videokaart hebben die spelen ook best wel op een goeie kwaliteit.

Zoals deze;

Dat vind ik best wel mooie kwaliteit, al zeg ik het zelf.

En ik kan nu dus niet GTA IV Spelen met een Mac, maar ik heb ongeveer dezelfde Specificaties op deze als wat die gast in dat filmpje heeft?

Dat is dus bagger..... kwaliteit

Link to comment
Delen op andere websites

Die pc is wel goed maar ik zou toch verder sparen dan kan je een betere videokaart nemen en een grotere HDD etc.. :)

BTW: die pc is zonder besturingssysteem wie zegt dat de topic starter een cd van een besturingssysteem heeft? ;)

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Hiemee kan je gta iv op medium-high spelen op een resolutie van 1280x1024, wat 3 keer zo beter is.

Je MOET WINDOWS ER BIJ KOPEN!.

of je hebt windows nog liggen.

Zodan. O__O, ja die is dus echt hoog dan, :puh:

ik heb wel Vista hier liggen (HomePremium, maar die is zwaarder dan Windows 7, + die vista is 32 Bits)

is er een duidelijk verschil tussen Vista en Windows 7 IN het spel zelf?

EDIT: Trouwens wat is die link die je daar hebt? dan sla ik hem even op! :)

@Woody268 ik heb nog wel een Windows alleen wel een Vista & ook nog XP, maar XP vind ik al helemaal niks, desnoods kan ik wel aan een Windows 7 ergens komen.

Bewerkt: door Green-VICE-Green
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...