Jump to content

Dell Inspiron 560 MT vs GTA IV?


DENNUSZ

Recommended Posts

maar even Noobvraag: die Resource Usage is dus eigenlijk geheugen van je videokaart? dus als ik een videokaart van ongeveer 1GB heb dan zit ik wel goed? :puh:

Die Resource Usage stelt inderdaad het geheugen van je grafische kaart voor, maar daar moet je echt niet naar kijken als je een videokaart koopt. De snelheid etc. is het belangrijkste. Je vraagt het best even aan kenners (en die zitten bijvoorbeeld hier, meestal niet in de computerwinkel, die smeren je meestal iets verkeerds aan).

Link to comment
Delen op andere websites

Met een 32-bit systeem zal het niet mogelijk zijn om je werkgeheugen maximaal te benutten omdat het in 32-bit systemen gelimiteerd is tot 3,** GB...

In game zal je vanzelfsprekend niets merken dat je GTA IV op vista of w7 draait. :puh:

Bij die samenstelling van Kelwin is op de website van Alternate.nl en is het de bedoeling dat je die zelf opnieuw samenstellen omdat niet iedereen (waaronder kelwin blijkbaar) weet hoe je aan de link voor de samenstelling geraakt. :puh::D

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Met een 32-bit systeem zal het niet mogelijk zijn om je werkgeheugen maximaal te benutten omdat het in 32-bit systemen gelimiteerd is tot 3,** GB...

In game zal je vanzelfsprekend niets merken dat je GTA IV op vista of w7 draait. :puh:

Bij die samenstelling van Kelwin is op de website van Alternate.nl en is het de bedoeling dat je die zelf opnieuw samenstellen omdat niet iedereen (waaronder kelwin blijkbaar) weet hoe je aan de link voor de samenstelling geraakt. :puh::D

Dus dan zou ik opnieuw moeten samenstellen? nouja ook niet zo erg.

sturen ze een toetsenbord en muis erbij? anders ga ik daar nu ook eventjes voor zoeken. ;$

Link to comment
Delen op andere websites

Hiemee kan je gta iv op medium-high spelen op een resolutie van 1280x1024, wat 3 keer zo beter is.

Je MOET WINDOWS ER BIJ KOPEN!.

of je hebt windows nog liggen.

Zodan. O__O, ja die is dus echt hoog dan, :puh:

ik heb wel Vista hier liggen (HomePremium, maar die is zwaarder dan Windows 7, + die vista is 32 Bits)

is er een duidelijk verschil tussen Vista en Windows 7 IN het spel zelf?

EDIT: Trouwens wat is die link die je daar hebt? dan sla ik hem even op! :)

@Woody268 ik heb nog wel een Windows alleen wel een Vista & ook nog XP, maar XP vind ik al helemaal niks, desnoods kan ik wel aan een Windows 7 ergens komen.

Je hebt 64-bits nodig i.v.m. 4 GB RAM.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga toch voor de computer die kelwin me aanraadde! :)

Dus geen Dell meer, maar die van Kelwin (ik weet niet watvoor PC, denk een ASUS door het moederbord ofzo..?)

Maar als ik GTA IV op medium-hoog zet, hoeveel FPS zal ik dan hebben met deze computer?

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, sommige mensen kunnen slecht inschatten. Ik zeg dit omdat het té vaak gebeurd op dit forum. Met die grafische kaart haal je gemakkelijk High, misschien zelfs Very High. En dus niet Medium/High, zeker High en sommige/vele/alle settings op Very High. Dan heb ik het wel over dat samengesteld systeem van 455 euro, met de 6770 als grafische kaart.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga toch voor de computer die kelwin me aanraadde! :)

Dus geen Dell meer, maar die van Kelwin (ik weet niet watvoor PC, denk een ASUS door het moederbord ofzo..?)

Maar als ik GTA IV op medium-hoog zet, hoeveel FPS zal ik dan hebben met deze computer?

Het is een ''merkloze'' pc omdat je het hebt samengesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, sommige mensen kunnen slecht inschatten. Ik zeg dit omdat het té vaak gebeurd op dit forum. Met die grafische kaart haal je gemakkelijk High, misschien zelfs Very High. En dus niet Medium/High, zeker High en sommige/vele/alle settings op Very High. Dan heb ik het wel over dat samengesteld systeem van 455 euro, met de 6770 als grafische kaart.

Ik heb een hd 6670 erin zitten, het verschil met een 6770 is niet groot dus zou jij goed op moeten letten, wat té vaak gebeurt op het forum. Ik heb alles op medium staan, behalve texture settings, deze heb ik op high staan.

met een resolutie van 1280x1024.

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, sommige mensen kunnen slecht inschatten. Ik zeg dit omdat het té vaak gebeurd op dit forum. Met die grafische kaart haal je gemakkelijk High, misschien zelfs Very High. En dus niet Medium/High, zeker High en sommige/vele/alle settings op Very High. Dan heb ik het wel over dat samengesteld systeem van 455 euro, met de 6770 als grafische kaart.

Ligt eraan als je hem op Very High zet dat die dan niet gaat haken, ik wil gewoon een vloeiend spel, en aangezien ik het hier vraag omdat mensen erook veel verstand van hebben ga ik ervan uit dat ik met die pc gewoon GTA IV vloeiend en hoog kan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Er is sowieso niet specifiek te zeggen dat hij alles op High kan zetten, de draw distance op 75 en de shadows op very high en dat hij dan 37,4 FPS gemiddeld haalt. Nee dus, dat gaat zo makkelijk niet. Het hangt helemaal van je computer af, alle onderdelen. Heb je bijvoorbeeld een hele langzame HDD, zal je dan ook merken met laden bijvoorbeeld. Daarom kunnen we alleen een globale inschatting geven over wat die videokaart in princiepe moet kunnen halen. Voor een HD6770 geld dat je ervanuit mag gaan dat je toch wel op High moet kunnen spelen. Maar ook dit is weer afhankelijk van je beeldscherm. Op een kleine resolutie kunnen diverse instellingen misschien hoger, dan dat als je op 1920x1200 speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

De resolutie is dan inderdaad een pak kleiner, wat het minder lastig maakt voor je PC om alles weer te geven en waardoor het spel dus vloeiender loopt en je de settings hoger kan zetten.

Dan neem ik die PC die kelwin me aanraadde, en m'n oude scherm weer terug, dus nog eventjes 4 maanden ofzo doorsparen en dan heb ik die pc! Bedankt allemaal voor de reacties! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...