Sammie_GTA Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Hallo iedereen! Mijn bureublad achtergrond doet raar. Als ik een nieuwe achtergrond heb ingesteld, klik ik op opslaan maar, er gebeurt niets! Alles wat ik heb aangevinkt is afgevinkt! Ik hoop dat dit probleem kan worden opgelost:cry: P.S Voor degene die denken dat ik windows7 starten heb, ik heb windows7 home premium Reageren
xyzze01 Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Heb je al op de windows7site gezocht? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2011 (bewerkt) Heb je al op de windows7site gezocht? Daar staat alleen maar info over hoe je een achtergrond instelt en dat het niet kan bij starter terwijl ik home premium heb EDIT: Laat maar! het is opgelost! Bewerkt: 3 november 2011 door Sammie3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.