Puma Geplaatst: 20 september 2011 Rapport Geplaatst: 20 september 2011 Een van m'n projecten de laatste maanden, is deze server. Zoals sommigen misschien wel weten ben ik een van de eigenaren van een MTA-community en de tuning-shop die je in de video ziet, staat in de zogenaamde 'shopserver': een server waarin je 'shopt'. Je kunt er onder andere je auto's tunen, skins kopen en, als je CJ als skin hebt, kleding kopen. Dat auto's tunen kan vrij uitgebreid, zoals je in de video kan zien. De enige dingen die niet door mij gemaakt zijn, zijn de tuning wielen. Deze zijn gemaakt door chris_lolwut en Chong McBong. Voor de rest heb ik alles gescript, gemodeld etc. Reageren
Basssss Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Erg leuk gedaan hoor! Ziet er schitterend uit. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 Mooi gemaakt puma , leuk om weer wat muziek uit NFS underground 2 te horen Reageren
Sharingan Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 I love it Wanneer mag ik het Ingame testen ? Reageren
Puma Geplaatst: 22 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Als de server open is voor publiek . Ik wil over een tijdje een open weekend houden, waarin iedereen vrij de server kan joinen en bekijken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Schitterend gemaakt Puma, veel beter dan de originele modshops uit SA. Hoop dat de volgende GTA ook deze optie heeft, geniaal gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.